Ik open voor deze ff een apart topic, zodat hij wat duidelijker onder de aandacht komt:

We zijn een PHPhulp-meeting van plan in februari. Ik heb een inschrijfformulier gemaakt. We willen graag dat alleen ingeschreven leden van PHPhulp naar de meeting kunnen. Ik heb samen met SanThe de volgende oplossing bedacht:

Jullie kunnen mij, SanThe, of Lissy PM-en met het verzoek of je ook mee kunt doen aan de PHP meeting. Je krijgt dan een berichtje terug met een url naar een registratieformulier.

Na registratie kun je inloggen en je voorkeuren qua datum en provincie bekend maken. Je kunt ook berichten plaatsen met ideeën over activiteiten en dergelijke.

Gebruik als username gewoon je PHP nick, dan weet iedereen een beetje wie wie is.

Verder hopen we dat jullie de registratie-url niet openbaar maken, dus we rekenen een beetje op "netiquette". Ik hoop dat het zo lukt en dat het een gezellig dagje wordt.

p.s. Als mensen er in geinteresseerd zijn, wil ik de code die ik voor dit project geschreven heb wel beschikbaar stellen.
Ik heb nog nooit een php-boek gezien, laat staan gelezen.
Ik wel, maar daarvan heb ik het niet geleerd :D

Offtopic:
Ging eens op PFZ kijken, en zag daar een topic over 'orderen lukt niet', maar daar heet hij dan weer Japie...
Die heeft veel namen zeg...
Sebastiaan schreef op 06.01.2006 02:12
@SanThe: Alsjeblieft ;-) [rimg]http://www.phphulp.nl/userfiles/boek_46.gif[/rimg]

Wat doe je me aan, ik hou helemaal niet van boeken. :-)

Edit: Ik heb blijkbaar de eigenschap om van alles zelf uit te frutselen. En ik heb veel kennissen die in de unix/linux erg goed thuis zijn en die puzzelen af en toe mee. Dan kom je overal uit.
Jan Koehoorn schreef op 06.01.2006 02:16
Met boeken en tutorials is het net zoals met forums: en - en. Ik heb een hele stapel PHP boeken en ik blader er graag in.

Deze vind ik erg goed:

[rimg]http://images.amazon.com/images/P/0672317842.01._BO2,204,203,200_PIlitb-dp-500-arrow,TopRight,32,-59_AA240_SH20_SCLZZZZZZZ_.jpg[/rimg]

Zie ook mijn vorige edit.
Maar okee, nu jullie toch zo lekker bezig zijn, doe er dan ook maar eentje open. Ik zal dan voorzichtig kijken.:-)
"Ik heb blijkbaar de eigenschap om van alles zelf uit te frutselen. En ik heb veel kennissen die in de unix/linux erg goed thuis zijn en die puzzelen af en toe mee. Dan kom je overal uit."

Ja dat werkt ook heel goed. Ik heb in mijn kennissenkring eigenlijk niemand die ook programmeert. Ik ben ook heel autodidactisch ingesteld. Lijkt me leuk je op het PHPuitje te zien, SanThe.
Ik heb ooit een boek gehad waar ik in 2 dagen de basis van PHP uit gehaald heb. Sindsdien heb ik het boek al jaren uitgeleend en ik weet niet meer precies aan wie. Bij PHP geldt gewoon dat je het meest leert naarmate je het veel gebruikt. Ik zit eigenlijk 7 dagen per week een paar uur per dag te programmeren waardoor ik eigenlijk uit ervaring constant nog kleine dingen bijleer (op dit moment ook veel javascript). Het hangt erg samen met ervaring.
Ik heb nu een opdrachtgever die internationaal nogal een bekend programmeur is, dus daar hoor ik veel interessante dingen van. Plus dat ik gepatenteerde systemen moet ontwikkelen waardoor ik hele nieuwe toepassingen leer maken (maar dan ook écht nieuw, niet zomaar een CMSje, boekhoudsysteempje of webwinkeltje).
Good for you PHPerik! En vergeet nooit te vermelden dat je het via PHPhulp geleerd hebt hè :-)

Reageren