Nu al twee keer vandaag:
Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '213.239.143.87' (4) in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/cfgs/mkdbconn.php on line 4
Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/cfgs/mkdbconn.php on line 4
De connectie met de database is mislukt.
Probeer het over enkele minuten opnieuw. Blijf niet de pagina herladen (refreshen). Wanneer u dit wel doet wordt de database alleen nog maar meer belast. Er is een e-mail gestuurd naar één van de administrators.
Onze excuses en bedankt voor het begrip.
Het PHPhulp team
Ik heb de PHPhulp website nog nooit snel gezien. Het is altijd weer een pain in the ass.
Wat kunnen wij als gebruiker ("klant") doen om PHPhulp op een goede server te krijgen? Ik zou zelfs overwegen PHPhulp te sponsoren voor een goede server of hosting. Dit is te time- & stressconsuming. Desnoods start ik een inzamelingsactie of probeer ik een dedicated server te regelen, alles beter dan dit.
- Een nogal geirriteerde Erik
[ je laat je bedrijfskleding toch ook niet sponsoren door de Zeeman als je een 5-sterrenhotel bent?? ]
[edit]oops, knal hem even naar Koffiehoek[/edit]