Dit is het moment dat ik het helemaal gehad heb. Je kunt sponsoring in de vorm van hosting aannemen, maar als die hosting dan zo ontzettend traag blijkt te zijn dat er al meerdere discussies over zijn geweest, dan moet je jezelf iets beginnen af te vragen.

Nu al twee keer vandaag:
Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '213.239.143.87' (4) in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/cfgs/mkdbconn.php on line 4

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/cfgs/mkdbconn.php on line 4

De connectie met de database is mislukt.
Probeer het over enkele minuten opnieuw. Blijf niet de pagina herladen (refreshen). Wanneer u dit wel doet wordt de database alleen nog maar meer belast. Er is een e-mail gestuurd naar één van de administrators.

Onze excuses en bedankt voor het begrip.

Het PHPhulp team

Ik heb de PHPhulp website nog nooit snel gezien. Het is altijd weer een pain in the ass.

Wat kunnen wij als gebruiker ("klant") doen om PHPhulp op een goede server te krijgen? Ik zou zelfs overwegen PHPhulp te sponsoren voor een goede server of hosting. Dit is te time- & stressconsuming. Desnoods start ik een inzamelingsactie of probeer ik een dedicated server te regelen, alles beter dan dit.

- Een nogal geirriteerde Erik

[ je laat je bedrijfskleding toch ook niet sponsoren door de Zeeman als je een 5-sterrenhotel bent?? ]

[edit]oops, knal hem even naar Koffiehoek[/edit]
Ik wil best helpen met een rewrite (als dat er van komt), Ik ben vooral geïnteresseerd in het in elkaar zetten van database-structuren en (ingewikkelde) sql query's.
Maakt het dan meteen opensource :)

edit:OMG wat een nederlands :P

nu goed:

Maak het dan meteen opensource :)
Dat is op zich ook wel een idee.. Het opensource maken. Of een project, waar we met zijn allen aan gaan werken.

De site is inderdaad niet altijd snel. MAar een snellere server is vaak ook duurder. Inderdaad eerst een rewrite maar eens proberen. En dan meteen alle bekende "bugs" eruit halen.
Open source is waarschijnlijk niet erg slim... Daarvoor is de script te specifiek...

Maar het is nog wel steeds een leuk project.
Zoals de UBB bugs. iig moet de ubb parser herschreven worden. Ook zodat je eigen [img] tags in [url] tags kan doen.
Dat moet ook kunnen Sebastiaan, misschien ook wel leuk om dan meteen van die klikbare tekentjes te maken, zodat je niet alle ubb code in hoeft te tikken.

Maar ik doelde vooral op de bug met de "groene tekst". Die zag ik al vaker.. :S
Je bedoelt dat het hele topic gehighlight wordt?
Leuk idee mensen. Maar als ik eerlijk moet wezen, bij mij is die niet zo traag eigenlijk, er zijn site's die trager zijn.
Sebastiaan schreef op 31.01.2006 14:37
Je bedoelt dat het hele topic gehighlight wordt?

Kijk bijvoorbeeld in dit topic, meerdere regels uit de gegeven code komen absoluut niet van de ts.
Inderdaad Edwin, die bedoelde ik.. Dat is best irritant. Die bug mag er wel uit.

@Dennis
Op zich is de site niet heel traag, tenminste niet altijd.. Ligt aan de pieken.. Als het druk is is dat heel merkbaar. En de server reageert ook vrij regelmatig niet.

@TOPIC
Ik denk dat de code een stuk beter wordt als die opnieuw wordt geschreven.. of verbeterd..
En dan kunnen we gelijk naar de validatie kijken. dat is ook een RAMP met deze pagina.
Zal ook wel snelheid schelen als de pagina valide is.

Reageren