Dit is het moment dat ik het helemaal gehad heb. Je kunt sponsoring in de vorm van hosting aannemen, maar als die hosting dan zo ontzettend traag blijkt te zijn dat er al meerdere discussies over zijn geweest, dan moet je jezelf iets beginnen af te vragen.

Nu al twee keer vandaag:
Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '213.239.143.87' (4) in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/cfgs/mkdbconn.php on line 4

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/cfgs/mkdbconn.php on line 4

De connectie met de database is mislukt.
Probeer het over enkele minuten opnieuw. Blijf niet de pagina herladen (refreshen). Wanneer u dit wel doet wordt de database alleen nog maar meer belast. Er is een e-mail gestuurd naar één van de administrators.

Onze excuses en bedankt voor het begrip.

Het PHPhulp team

Ik heb de PHPhulp website nog nooit snel gezien. Het is altijd weer een pain in the ass.

Wat kunnen wij als gebruiker ("klant") doen om PHPhulp op een goede server te krijgen? Ik zou zelfs overwegen PHPhulp te sponsoren voor een goede server of hosting. Dit is te time- & stressconsuming. Desnoods start ik een inzamelingsactie of probeer ik een dedicated server te regelen, alles beter dan dit.

- Een nogal geirriteerde Erik

[ je laat je bedrijfskleding toch ook niet sponsoren door de Zeeman als je een 5-sterrenhotel bent?? ]

[edit]oops, knal hem even naar Koffiehoek[/edit]
Ik ben al bezig met nieuwe code toevallig .. is soms idd wat traag..!! :/

Verder goed dat jullie ideeën op tafel gooien!! Dank hiervoor :) Denk alleen dat ik wel in staat ben om een goede website te programmeren..

Voor PHPerik, als je volgende keer iets hebt waarvan je denkt dat het anders moet, dan graag via de contact pagina.. Je bent nu net zo'n relschopper ;) Tis niet de eerste keer dit soort topics van jou..

Reageren