Door
PHP erik
op 31-01-2006 13:04
gewijzigd op 29-03-2006 00:36
4.263 views
Dit is het moment dat ik het helemaal gehad heb. Je kunt sponsoring in de vorm van hosting aannemen, maar als die hosting dan zo ontzettend traag blijkt te zijn dat er al meerdere discussies over zijn geweest, dan moet je jezelf iets beginnen af te vragen.
Nu al twee keer vandaag:
Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '213.239.143.87' (4) in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/cfgs/mkdbconn.php on line 4
Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/cfgs/mkdbconn.php on line 4
De connectie met de database is mislukt.
Probeer het over enkele minuten opnieuw. Blijf niet de pagina herladen (refreshen). Wanneer u dit wel doet wordt de database alleen nog maar meer belast. Er is een e-mail gestuurd naar één van de administrators.
Onze excuses en bedankt voor het begrip.
Het PHPhulp team
Ik heb de PHPhulp website nog nooit snel gezien. Het is altijd weer een pain in the ass.
Wat kunnen wij als gebruiker ("klant") doen om PHPhulp op een goede server te krijgen? Ik zou zelfs overwegen PHPhulp te sponsoren voor een goede server of hosting. Dit is te time- & stressconsuming. Desnoods start ik een inzamelingsactie of probeer ik een dedicated server te regelen, alles beter dan dit.
- Een nogal geirriteerde Erik
[ je laat je bedrijfskleding toch ook niet sponsoren door de Zeeman als je een 5-sterrenhotel bent?? ]
Ligt het probleem van PHPhulp niet bij de advertenties? Als ik kijk naar de bron terwijl die weer 10 seconden aan het laden is, dan zie ik dat de bron ophoudt bij zo'n reclamebanner.
Als men dit nu efficienter doet, desnoods in een iframe.
Ik begrijp het dataverkeer ding inderdaad ook niet ;)
?
Onbekende gebruiker
31-01-2006 15:39
Wat ook niet goed is maar wel gebeurt, is dat de posts niet geparsed de DB in worden gestopt, maar dat bij het weergeven van de post de UBB pas wordt geparst!
Als we het toch over recalmes gaan hebben; persoonlijk vindt ik de grote banner(s) aan de zijkant erg irritant, omdat ze af en toe de tekst overlappen uit het forum, zodat ik de tekst moet gaan kopiëren en in de adresbalk moet plakken om te lezenw at er staat... De plek waar de advertenties nu zijn te bewonderen, is ook niet echt slim (banners zijn sowieso niet slim, tekstlinks brengen veel meer op), want dat zijn de standaardplaatsen voor banners, waar de gemiddelde internetter nu wel 'overheen kijkt'.
Verder lijkt het me ook handig de website niet voor 1 resolutie te optimaliseren (wat ie nu dus wel is)...
Wat de tutorials en scripts betreft; meer categorieën (misschien zelfs subcategorieën). Sowieso een aparte categorie voor (x)html en css (als csshulp er is, zouden die tutorials natuurlijk verplaatst kunnen worden).