Hoe oud zijn de mensen hier toen je begon met PHP?

Ikke 12½.. Edit: nu 13
Nou, ik ben nu ongeveer driekwart jaar bezig met PHP, en ook al zo lang zit ik ongeveer al bij PHPhulp (al heb ik een hele tijd (4-5 maanden ongeveer) het forum niet bezocht.
HTML doe ik al sinds groep 7 van de basisschool, nu ben ik veertien dus dat is ehh, 4 jaar ongeveer. CSS ben ik twee jaar geleden mee begonnen en aan javascript moet ik nog gaan beginnen (ik kan nu 'al' events =p)...
is 21 een 20er ben alleen geen admin ben nu 3 maanden met php/sql bezig en en html een jaar op 7
Willem-Jan schreef op 04.02.2006 15:35

@Sebastiaan, dan zat ik er flink naast, ik dacht dat jij ongeveer zo'n 35 was :)
Lol, voor OOP hoef je niet uit te zijn :p
Dat bedoelde ik ook niet :), maar dat gevoel kreeg ik altijd, je straalt ervaring uit :P
Dat wil hij volgens mij niet (onderschrift; newbie) =p
Begonnen: 18
Nu: 21
html: 11.5
css: 12
php: 13.7

word over 2 maanden 14
Volgens mij ben ik nog een n00bje ^^

Ben zo'n 5 maanden geleden begonnen, ben volgens mij een snelle leerling XD

Ben begonnen toen ik 11 was, ben nu 12

En HTML, doe ik al hééél lang geleden, toen ik 8 was ofzo, en wat javascriptjes van sites af plukken :P

CSS, tja, weet niet meer, ik denk zo'n 2 maanden geleden..
Slik... :(

Ik ben begin 80-er jaren met een ZX-80 begonnen, via een Commodore 64 naar een AT286 (de XT sloeg ik maar over) en zo rond 1985 begonnen in BASIC. Toen naar dBase III, vervolgens naar Clipper en toen dit - gelijk met DOS - aan het einde van de lifecycle begon te raken, overgestapt naar Delphi.

Ben sinds een jaartje of zo nu bezig in PHP en leer steeds meer bij.
De lol van het programmeren gaat er bij mij nooit af.
Ik ben 54.
Ikke ben op mijn 8ste begonnen met frontpage (hehe niet uitschelden a.u.b)

op mijn 10de kon ik klooien met a href enz...

op mijn 12de leerde ik php kennen

op mijn 13de kon ik html een beetje

en nu op mijn 14de kan ik fatsoenlijk html, css en php en ben vorige maand begonnen met Javascript :)

Reageren