Ik weet zelf niet presies wanneer, maar ik ben toen ik +- 10 jaar was interessen gaan tonen in sites.
Html: 10
(Ook nog css geleerd in die 3 jaar)
Php: 13
OOP:15 (Ben ik nu hard mee bezig! :))
?
Onbekende gebruiker
05-02-2006 19:58
Jip schreef op 04.02.2006 19:53
Dat wil hij volgens mij niet (onderschrift; newbie) =p
Mijn ervaring boeit mij niet.
Wel leuk: In de vijfde klas krijgen we informatica en gaan we html leren :-D
Bijna 23. En ik moet even heel diep nadenken, maar ik denk dat ik eind 2002 begonnen ben met PHP. Dus zo'n 3 jaar en een beetje geleden en nog net 19 toen ik begon. December 2003 ben ik trouwens lid geworden van PHPhulp dacht ik...
HTML (wat heet? Ik sloeg een Word-document als HTML-bestand op) begon ik mee toen ik 15 of 16 was... CSS is er ergens ingeslopen.
@Kalle en Sebastiaan
Informatica krijg je normaal gesproken in de 4e. Informatica is geen eindexamenvak en die worden in het 4e jaar (neem aan dat het over de havo gaat) afgesloten.
Ik heb het zelf ook gehad op de havo :)
@Kalle en Sebastiaan
Informatica krijg je normaal gesproken in de 4e. Informatica is geen eindexamenvak en die worden in het 4e jaar (neem aan dat het over de havo gaat) afgesloten.
Ik heb het zelf ook gehad op de havo :)
Ik heb toch echt in HAVO5 nog Informatica gehad...
En stond een zielige 8 op me eindlijst (1 van de 3 :D )
Informatica: ooit wel eens gehad, maar had toen nog niet eens een grafische schil en ging niet veel verder dan kleine dingetjes programmeren. Het meest geavanceerde wat ik destijds maakte was een programmaatje om het wachtwoord van de docent te achterhalen (een simpele keylogger dus), zodat ik mijn eigen niveau wat kon opkrikken. :$
Met PHP ben ik overigens een jaar of 4 geleden begonnen, maar ging niet veel verder dan een switch-statement. Meer had ik ook niet nodig. Twee jaar terug heb ik de Bijbel gekocht en ging ik PHP pas echt benutten.