Ik dacht net weer aan de PHPhulp meeting.
op de website van Jan Koehoorn die je hier kan vinden, staat dat de uiteindelijke datum gevallen is op 18 februari.
Nu lijkt het mij ontzettend gezellig om met z'n allen wat te gaan doen.
Er staat op bovenstaande website ook een vraag van Jan of iedereen met een ideeen zou willen komen voor de meeting, ik wil ook bij deze iedereen vragen die zich heeft opgegeven even een reactie te plaatsen op de website.
Het is vandaag 9 februari en de planning voor de meeting is 18 februari.
dus iedereen die mee wil heeft nog 9 dagen om vrij te vragen bij zijn of haar weekend baan.
Ik bedenk me net dat ik zaterdag 18 februari Taekwon-do wedstrijden heb.
ik heb geen idee tot hoe laat deze wedstrijden zijn, maar meestal wordt het een uur of 6 's avonds dat we echt klaar zijn.
Ik neem aan dat we wel ergens in Utrecht blijven eten dus dat ik 's avonds ook nog langs kan komen.
Als iedereen die van plan is te komen even de tijd van aankomst en tijd van weg gaan op schrijft, dan weten we hoe laat we het gezamelijk kunnen maken.
Het wordt zo zoetjesaan tijd om de knoop door te hakken. Lees even allemaal mijn voorstel op www.jankoehoorn.nl/meeting, dan kan ik een groepsmail de deur uit doen.
Eehm, er zijn zat grote winkels waar je voor kan afspreken. Maar je kan ook bij de 'meetingpoint'/'paal' afspreken. Centraal in de stationshal, of de burgerking ofzo. Buiten, richtings jaarbeurs lopen op het grote plein met die grote paal :P.
Het zou alleen wel makkelijk zijn als iemand wat herkenbaars aan zou hebben :).