Ik dacht net weer aan de PHPhulp meeting.
op de website van Jan Koehoorn die je hier kan vinden, staat dat de uiteindelijke datum gevallen is op 18 februari.

Nu lijkt het mij ontzettend gezellig om met z'n allen wat te gaan doen.
Er staat op bovenstaande website ook een vraag van Jan of iedereen met een ideeen zou willen komen voor de meeting, ik wil ook bij deze iedereen vragen die zich heeft opgegeven even een reactie te plaatsen op de website.
Het is vandaag 9 februari en de planning voor de meeting is 18 februari.
dus iedereen die mee wil heeft nog 9 dagen om vrij te vragen bij zijn of haar weekend baan.

Mvg,

Erik
OMG, ik krijg net een belletje dat ik zaterdag een feestje heb waar ik niet onderuit kan :@ :@
Ik weet nog niet precies hoe laat, ik zal kijken of ik langs kan wippen in Utrecht.
Konijn, wippen... whehehe... sorry, binnenpretje :+
Arjan Kapteijn schreef op 16.02.2006 20:27
Konijn, wippen... whehehe... sorry, binnenpretje :+
Je bent scherp vandaag Arjan ;)
@ Iedereen

Ik heb morgen eerst Taekwon-do wedstrijden.
Ik kan daarna wel komen maar ik heb geen idee hoe laat het wordt en tot hoe laat alle PHPhulp'ers in Utrecht zullen blijven.

Als je op CS Utrecht richting spoor 4 loopt zie je de Swirl wel.
Alhoewel het niet zo'm slim meeting point is aangezien het daar best druk is elke dag :P
Maar het is nu al geregeld dus niks meer aan te doen.

Ik hoop dat ik nog een reactie krijg hoe laat het gaat worden morgen want ik wil zeker nog langskomen 's avonds.

Mvg,

Erik

ps:
mocht het niet zo laat worden wil ik toch iedereen veel plezier wensen.
Ik vertrek, hopelijk 'tot straks' :)

Op http://jankoehoorn.nl/meeting/ kan je je telefoonnummer achterlaten, zodat we elkaar indien nodig nog kunnen berijken (aangezien ze daar vast niet genoeg internet-kiosken hebben...)

Moge ik de trein niet missen :), ik hoor nog wel. (heb pda met toegang tot kpn hotspots mee, dus internetten is bij mij nog wel een optie)

Reageren