Ik dacht net weer aan de PHPhulp meeting.
op de website van Jan Koehoorn die je hier kan vinden, staat dat de uiteindelijke datum gevallen is op 18 februari.
Nu lijkt het mij ontzettend gezellig om met z'n allen wat te gaan doen.
Er staat op bovenstaande website ook een vraag van Jan of iedereen met een ideeen zou willen komen voor de meeting, ik wil ook bij deze iedereen vragen die zich heeft opgegeven even een reactie te plaatsen op de website.
Het is vandaag 9 februari en de planning voor de meeting is 18 februari.
dus iedereen die mee wil heeft nog 9 dagen om vrij te vragen bij zijn of haar weekend baan.
Eehm, er zijn zat grote winkels waar je voor kan afspreken. Maar je kan ook bij de 'meetingpoint'/'paal' afspreken. Centraal in de stationshal, of de burgerking ofzo. Buiten, richtings jaarbeurs lopen op het grote plein met die grote paal :P.
Het zou alleen wel makkelijk zijn als iemand wat herkenbaars aan zou hebben :).
Print gewoon met Word PHPhulp op een A4-tje en plak dat op je rug :-)
Okee, dan houden we het op de Swirl, Utrecht CS. Ik ga morgen een mail versturen aan alle inschrijvers. Uiterlijk 13:30 vertrekken we vandaar naar het poolcafe aan de Ganzemarkt. Vanaf 14:00 zijn we daar voor laatkomers te vinden.
voor de treininfo borden is een trefpunt (nu vervangen door 1 of ander vaag beeld...) dat is voor iedereen makkelijk te vinden, ik denk niet dat iedereen de swirl makkelijk kan vinden...
Ik wil toch even mededelen dat ik er zaterdag helaas niet bij kan zijn. Ik had me er al behoorlijk lang op verheugd, maar ik ben helaas door problemen met mijn gezondheid tijdelijk even uitgeschakeld. Het gaat verder wel weer goed met mij, maar ik ben voorlopig nog niet de 'oude' en moet het even rustig aan doen.
Uiteraard wens ik jullie allen een zeer bijzondere en gezellige meeting in Utrecht toe. Maak er een dag van die je jezelf nog lang kunt herinneren. Heel veel plezier.
Ik wil toch even mededelen dat ik er zaterdag helaas niet bij kan zijn. Ik had me er al behoorlijk lang op verheugd, maar ik ben helaas door problemen met mijn gezondheid tijdelijk even uitgeschakeld. Het gaat verder wel weer goed met mij, maar ik ben voorlopig nog niet de 'oude' en moet het even rustig aan doen.
Uiteraard wens ik jullie allen een zeer bijzondere en gezellige meeting in Utrecht toe. Maak er een dag van die je jezelf nog lang kunt herinneren. Heel veel plezier.
SanThe.
Ik zal je missen SanThe!!
En...
Enfin het belangrijkste is dat je je wat beter voelt!!
Hierzo op het forum werd je heel erg gemist!!!!!
Dikke knuffel, lissy
Dat trefpunt heet gewoon 'trefpunt', maar dat hebben ze nu vervangen door een beeld. Vroeger hing daar gewoon een vlaggetje met 'trefpunt erop'. :)
Maar de Swirl is ook makkelijk te vinden: je loopt naar boven, gaat richting het busstation et voila als je niet oppast loop je met je neus tegen de Swirl.