Voor wie het gemist heeft: morgen hebben we het PHP uitje. Heb je je aangemeld, dan heb je een e-mail ontvangen (helaas met wat gekke tekens er in :P) en hoop ik je morgen tegen het lijf te lopen in Utrecht.
Helaas helaas mijn oppas kan niet :((((((((((((

Wie me wat beter kent weet dat ik niet zonder oppas weg kan dus deze keer moet ik helaas voorbij laten gaan...
Willem vp schreef op 18.02.2006 10:56
[quote=Arjan Kapteijn schreef op 18.02.2006 10:34]Woa, zo lang hoef ik niet te reizen. 13:08 vertrek ik hier, dan ben ik om 13.30 @ cs :).
Hey, dan zitten we in dezelfde trein ;-) Zo te zien aan het tijdstip vertrek jij ook van Schothorst?[/quote]

Correct :) Wat een toeval :P. Waar woon jij ergens? Ik in Hoogland. Mij kun je zomenteen herkennen aan een lange donkere jas, gaar haar en een sjaal :P.
haha 5min fietse voor 1 straat
Ik vertrek om kwart over twaalf uit Alkmaar. Rond half twee dwaal ik over het CS.

<?php
// uitje-code
while (nog niet compleet) {
swirl ($groepje);
if ($tijd >= 14:00) {
move_to_poolcafe ($groepje);
}
}
?>
<?php
// uitje-code
while (nog niet compleet) {
swirl ($groepje);
if ($tijd >= 14:00) {
move_to_poolcafe ($groepje);
}
}
?>

Error parsing: unexpected constant on line 3 :P

Maar hoeveel mensen komen er nu ongeveer? Naar mijn idee 15 à 20, maar ik zie dat al wat mensen afhaken?
Er komen er genoeg om een gezellig clubje te hebben. Ik denk een stuk of tien.
Correct :) Wat een toeval :P. Waar woon jij ergens? Ik in Hoogland. Mij kun je zomenteen herkennen aan een lange donkere jas, gaar haar en een sjaal :P.
Ik woon in Kattenbroek, aan de geluidswal vlakbij de brandweerkazerne. Ik zal in ieder geval een zwarte jas en een bril hebben.

Edit: even wat van die quote-spaghetti weggetoverd...
Dat is zegmaar de andere kant van emiclair. Ik woon naast het schothorsterbos, hoogland dus :P. Ik heb trouwens een oranje sjaal, niet te missen 8-)
BTW goed idee als ik voor de persfoto's een camera meeneem? Of is daar al ruimschoots in voorzien?
Kasper schreef op 18.02.2006 11:15
Error parsing: unexpected constant on line 3 :P
Die melding heb ik nog nooit gezien van PHP, maar ik verwacht wel een "unexpected T_STRING" ;-)

Reageren