Voor wie het gemist heeft: morgen hebben we het PHP uitje. Heb je je aangemeld, dan heb je een e-mail ontvangen (helaas met wat gekke tekens er in :P) en hoop ik je morgen tegen het lijf te lopen in Utrecht.
Prima, ik neem niet mijn dure camera mee, maar gewoon een Canon A75, het geheugenkaartje is meer waard dan de camera zelf, daar voel ik mij prettiger bij in het openbaar vervoer :P.
Ja, dat openbaar vervoer van tegenwoordig....tssssssss :| :P
Ik ben als eerste weer thuis, dus zal ik hier even melden dat het erg gezellig was =)
Ik als tweede, was inderdaad errug gezellie :))
zijn er foto's beschikbaar?
ik had er ook graag bij willen zijn maar was niet mogelijk..
volgens mij wel, maar ik weet niet waar :P
Ja, ik heb foto's. Niet zoveel, stuk of 5. Zal ze zometeen ergens online gooien.
ik ben benieuwd hoe die er uit zien :)
zet mischien de (phphulp)namen er bij zodat de mensen die niet gekomen zijn ook weet wie wie is..
De enige foto die met mijn camera gemaakt is... is niet echt gelukt :P. Mevrouw zat tegen hte licht in te flitsen (flitsen doet die canon a75 altijd :X)... En de camera stond op nachtstand omdat ik 1 tever doorklikte :X

Maargoed, beter dan niks ;)

In ieder geval wou ik alle aanwezigen echt bedanken, ik vond het erg gezellig en leuk om te zien wie er nou achter die posts zitten ;).

Reageren