Voor wie het gemist heeft: morgen hebben we het PHP uitje. Heb je je aangemeld, dan heb je een e-mail ontvangen (helaas met wat gekke tekens er in :P) en hoop ik je morgen tegen het lijf te lopen in Utrecht.
Foto's leuk idee wat mij betreft. Ik ben te herkennen aan het feit dat ik geen opvallende kenmerken heb ;-)
Allemaal heel veel plezier. Gister moeten overwerken ivm rit Groningen. Pas om 03.45 thuis in Limburg. Moet dus verstek laten gaan. Vind het erg jammer. Volgende keer misschien. En maak het niet te laat guys en girls.

Gr.Wishbone
Met de 20 over zou ik waarschijnlijk om half daar zijn, beter de 8 over dan maar?
@ Ed (of: Ed @)
okee, volgende keer beter. De enige girl heeft ook afgezegd, maar het wordt evengoed wel gezellig.
Legolas schreef op 18.02.2006 11:23
Met de 20 over zou ik waarschijnlijk om half daar zijn, beter de 8 over dan maar?

Half kan ook wel. We wachten toch tot 14:00
kee, doe ik dat wel, kan ik tenminste goed lunchen :)
Ik ga het helaas niet redden: M'n auto staat op dit moment bij de reviseur voor een langverwachte revisie.
Nee vind dat ik fit moet zijn als beginner tussen de wiseguys. En half Jan, dat is toch niets iets voor een PHPer.
Ik wou ook mijn camera meenemen, maar als iemand anders het doet scheelt het mij weer slepen :P.

En iedereen is welkom :+
Misschien toch handig om er eentje mee te nemen: ik ben niet zo'n flitsende fotograaf :(

Bovendien zouden mijn batterijen wel eens op kunnen zijn :S

Reageren