Door
Jason de Ridder
op 23-02-2006 11:52
gewijzigd op 23-02-2006 11:53
136 views
Ik wou is weten wat andere leden PHPhulp.nl nou doen in hun vrije tijd, behalve programmeren...
Ik spuw graag vuur en ik vind goochelen leuk
Hierbij de kickoff met foto en filmpje :) filmpje
@Webmakerij:
Neuh... Vuurspuwen is niet moelijk. Het is alleen een kwestie van oefenen én de juiste spullen gebruiken.
@Erik:
Tnx!
@Jelmer:
Ik zal nog wel een keer een filmpje opnemen met de achterkant... Wat een vertrouwen weer, haha :-P
------------------------
Voor de 'liefhebber' heb ik nog een filmpje online gezet. Dit is wel de laatste, want voor de rest van mijn truces heb ik 'interactie' nodig ;-) filmpje 2
Bij de topicstart, ben ik mijn grootste hobby vergeten te vertellen :-| Toneel! En om gelijk dan maar even reclame te maken. Donderdag 16, vrijdag 17 en zaterdag 18 maart voorstelling van mij: Pink. In het Jongeren Theater Alkmaar. We zijn bezig met een leuke tekst over de voorstelling, die hebben we dus nog niet, maar als ik em heb zal ik hem wel ff posten....
trucs nooit uitleggen ;-)
Nou mijn neef goochelde vroegâh en ik vond het altijd wel cool. Dus toen ging ik allemaal kaart trucjes leren. Toen vond ik het tijd om maar is wat echte trucs te kopen. Dus ik op weg naar Haarlem, want daar is een goochelwinkel. Nou zo kom ik aan mijn trucs, maar het is echt sterves duur! O je kan ook trucs bestellen op http://www.dynamitemagic.nl