Ik weet niet of er al zo'n topic is geweest, want de zoekfunctie ligt eruit, dus mods verwijder hem maar als dat nodig is ;-)

Maar welke virus(en/of anti-hacker)software gebruik je, en waarom/welke vind je de beste?

Ik heb zelf Kaspersky Security Suite waarin Kaspersky Antivirus, Kaspersky Ant-Hacker en Kaspersky Ant-Spam inzit. Ik heel erg tevreden erover want het is toch een best professionele software. (en veilig ook!) Mijn vader heeft Kaspersky voor 2 jaar gekocht, en het is een stuk goedkoper dan Symantec.
Gebruikt iemand hier eigenlijk die rotzooi van Microsoft?
Als je een echt goede vervanger voor hitman en adaware zoekt dan zou je eens moeten kijken naar microsoft anti-spyware beta. Een mooi & goed programma wat niet gelijk je hele systeem verkloot met honderden regkeys, installatiebestanden etc.

Tegenwoordig heet dat volgens mij 'Windows Defender' (Beta 2). En al die 'realtime' protections kan je ook uitschakelen natuurlijk.
Antivirus: Geen
Antihack: Router
Antispam: Thunderbird
Avast antivirus! zeer goed!
en hitmanpro
Norton Antivirus Corporate Edition met client-server systeem (clients gekoppeld aan de server die de definities ophaalt en intern doorstuurt naar de clients). Snap-in controleert gelijk de Exchange-server op virussen.

Verder voorlopig Intelligent Message Filtering van MS op de Exhangeserver om troep naar Junk-mail te sturen. Ben nog aan het kijken voor een betaalbare (server-side) anti-spam oplossing.

Antihack? Firewall... :)

Elwin
Antivirus: Geen
Antihack: Router
Antispam: Geregeld door server [geen idee]
Antivirus: geen
Antispyware: geen
Antihacker: doet me router denk ik wel

Ik heb helemaal niks anti-iets :P
Net ff scan gedaan, 0 virussen, 10 cookies.
Mijn laaste keer scannen was 2 jaar geleden :P

Geen idee hoe ik het doe.
10 cookies maar?? Ik heb er echt iets van 200.
AVG Virusscanner
ZoneAlarm Firewall

Ik kreeg bij me Dell 90 dagen McAffee, maar ik vind de AVG beter werken :S

Daarnaast draai ik nog Ad-Aware...

@Chris, inbelverbinding? En 1 keer per jaar internetten?
Ik heb:

eTrust antivirus, FF, velige router, ad-aware + ad-watch, standaard firewall van Windows XP

Reageren