Er is vast al een topic over, maar de zoekpagina is tijdelijk offline, daarom ff een nieuwe, want ik wil het ff weten:

Welke editor gebruiken jullie voor PHP? Ik gebruik een html-editor, maar ik wil eigenlijk ff overstappen naar eentje die ook PHP kan, dat lijk me wel makkelijker. Het liefst gratis natuurlijk :P

owjah, ff linkje: Stone's webwriter
opgelost...
HTML editor kan ook PHP, je moet daarvoor alleen even een plugin downloaden van de htlm editor site: www.chami.com
PHP Newbie schreef op 25.02.2006 17:26
David,

gebruik niet <a href> maar text

en je hebt een edit button. dus je hoeft jezelf niet te quoten ^_^

euhh... ja kinda noobish, verkeerde knop wilde hem editen ^^
Ik gebruik Editplus! Super editor.
ultraEdit gebruik ik, heelhandig hij heeft ook voor een aantal talen een lijst met functies. Zeker handig als je heel veel talen gebruikt want hij ondersteund er wel aardig wat...
Dreamweaver scht ZAALIG, ma niet gratis helaas :P
Dreamweaver!!
Toen ik alleen HTML gebruikte, gebruikte ik 1stPage2000...
Daarna ProgrammersNotepad 2
Daarna Editplus, nu UltraEdit...
ik ben begonnen in kladblok, maar toen ben ik al vrij snel over gestapt op coffeecup.

nu gebruik ik dreamweaver, en die bevalt mij het best.
Ik raad iets lichts aan, notepad++ bijv., of iets met projectbeheer. Op het moment gebruik ik Zend Development Envirement (trail versie :) ) maar voor het 'even snel bestandje inkijken' is dat totaal niet geschikt. Daar heb ik SubEthaEdit voor (maar das mac only) omdat dat lekker licht is. Snel opstarten, alleen de nodige features (replace, zoeken, highlighten) en niet de zware zooi in de orde van debuggers en wizards. Daar is ZDE dan weer voor.

Reageren