Er is vast al een topic over, maar de zoekpagina is tijdelijk offline, daarom ff een nieuwe, want ik wil het ff weten:
Welke editor gebruiken jullie voor PHP? Ik gebruik een html-editor, maar ik wil eigenlijk ff overstappen naar eentje die ook PHP kan, dat lijk me wel makkelijker. Het liefst gratis natuurlijk :P
[quote=Jelmer schreef op 25.02.2006 19:24]@sebastiaan: Ook, maar er zit ook gewoon een highlighted code stukje in.
Doe mij maar Editplus. Alleen text en dan ben ik tevreden. Met de goede html entitities clipteksten, syntax files en XHTML toolbar ben ik blij. :-)[/quote]
Dreamweaver is best wel goed in PHP als hje bijvoorbeeld $_ intypt in de code krijg je meteen een lijstje met welke je wil gebruiken bijv COOKIE, ENV, FILES, GET, POST, REQUEST, SERVER.
Tevens geeft Dreamweaver bij de meeste functies aan hou ze opgebouwd moeten zijn. Type je in str_replace( dan krijg je zo'n geel memotje met daarin
?
Onbekende gebruiker
16-04-2006 20:26
Zend heb ik mee ge werkt m a a r w e r k t o p m i j n o u w e t r a g e b a k k i e niet zo lekker.
Trouwens ik zag veel overeenkomsten met PHP designer