Vertel hier es wat je de aller onnozelste opdracht of gesprekspunt op school was.. maakt me niet uit waarover het gaat.. maar er zijn altijd wel onnozele onderwerpen op school :)
Wij haddeh vorig jaar een debiele discussie. Een jongen uit mijn klas vond dat als je vaak slecht bent dat je daar aan moet wennen en dat je dan gewoon moet stoppen als je geen zin meer hebt. Ik vond dat je door moest zetten, zodat je goed word. (het ging trouwens over dat je tegen je verlies kon) Ineens komt hij aan met dominostenen... ?huh?
ik heb mijn huiswerk altijd af ;p, maar das ook nie sow moeilijk.... Oh ja, nog een domme actie waaruit je ziet hoe onzinnig huiswerk in groep 8 is:
Maandag ochtend kom ik erachter dat ik het huiswerk (dat we die middag gingen nakijken) nog helemaal nie gemaakt had. Dus ik heb me toen ik tussen de middag dag thuis keisnel gewerkt. Binnen 20 min had ik het huiswerk voor een hele week af. En ik had 0 fout. Echt waar. Ons huiswerk is onzinnig... En dan krijg je niet echt de neiging om daar aan te gaan werkeh....
zeker als we ook nog eens een paar kilometer moeten fietsen naar een andere gymzaal (eens in de 5 weken) omdat de school teveel leerlingen en gymleraren heeft aangenomen, en dus zalen te weinig heeft.
ook moeten we eens in de 5 weken gaan mountainbiken om de zelfde reden. en dan verwachten ze dat je je maar even leuk van een berg afstort, mooi niet dus.
er zijn uiteraard nog meer dingen, maar gym is het stomst.
Waarom gym??
Wij zijn nu besig met ringen en volleybal.. volleybal stinkt maar ringen zijn best luxe.
(Je wil niet weten wat ik gedaan heb.. ik heb op gym + turnen gezeten ipv voetbal)
Wij moesten voor muziek een muziekinstrument maken.. 'een muziekinstrument' ALS JE DAAR WAT AAN HEBT!!
Ik heb een rammelaar meegenomen