Vertel hier es wat je de aller onnozelste opdracht of gesprekspunt op school was.. maakt me niet uit waarover het gaat.. maar er zijn altijd wel onnozele onderwerpen op school :)
Waarom gym??
Wij zijn nu besig met ringen en volleybal.. volleybal stinkt maar ringen zijn best luxe.
(Je wil niet weten wat ik gedaan heb.. ik heb op gym + turnen gezeten ipv voetbal)
Wij moesten voor muziek een muziekinstrument maken.. 'een muziekinstrument' ALS JE DAAR WAT AAN HEBT!!
Ik heb een rammelaar meegenomen
Welke school is dat, ik heb dat namelijk net gehad.
Heeft iemand verder nog een stom vak of een superslechte leraar
Ik heb wel een leraar die niet spoort.
- Ligt er ergens een blauw doekje met een bruine vlek, heeft ie weer eens diarree gehad(last van de bruine bonen)
- Gevonden pennen: Gaan eerst onder de oksels, in de oor, in de bil****, zodat niemand ze terug wil.
- Je mag niet eerder weg, tenzij je hem een sigaret aanbied.
- Geen oksels omhoog tijdens de les
- Als je geniest hebt. mag je niks aan de bank afsmeren
- omkopen mag, hij lust graag een haring of een gehaktbal.
- en nog meer....
Ik vidn gim super leuk!!! Vandaar dat ik ook op turnen zit. Maar mijn astma komt daar vaak niet erg handig bij te pas.
En ik heb een supergoeie juf. Valt niet over te klagen. Die zorgt er tenminste voor dat saaie dingeh leuk zijn. Kheb eindelijk zin in geschiedenis... Maar dah sal vel veranderen als ik straks naar de middelbare ga!!!! ;p
Ik ken em echt niet.. maar er zijn nog wel meer Gomarus Colleges :).
Wij hebben een leraar voor Frans en Spaans die Serier heet.. (we noemen hem Serjee :)) Hij is echt zo ouderwets, hij is blijven steken in de jaren 60 denk ik. Hij komt altijd in pak op school, met z'n Spaanse sikje + snor.. ik vind het gek dat hij niet zo'n middagdutje, hoe dat dan ook heet, doet