Door
PHP hulp
op 07-03-2006 21:30
gewijzigd op 08-03-2006 12:48
213 views
Ik zit me te bedenken wie eigenlijk de jongste is op dit forum. Ik denk dat ikzelf wel in de buurt kom maar ik heb geen idee.... Ikzelf ben net 12 geworden. (17 december om precies te zijn) Al denk ik dat mensen die jonger zijn dan mij niet om half tien (doordeweeks) op zijn dus tja.... Maar ach. Ik ga nu trouwens slapen.
hooah, wat klinkt dat lief Boaz, 19 mei 19 :) Bijna magisch
Lief? Zo'n woordspeling (hoe kom ik nouw weer aan dat woord) vind ik niet erg toepasselijk voor een jongen. Maar wel érg schattig. ( zo ben ik dan weer) hhaha
haha, nee. Ik bedoelde dat ik jóuw schattig vond. Hoe je dat zij. haha
edit: Maar dat betekend niet veel... Ik vind alles schattig. Bv bij Harry Potter. Ik was helemaal fan van die halfpaard halfroofvogel (geen idee hoe die heet....)
[quote=Erik schreef op 08.03.2006 08:33]ik ben 25 januri 20 geworden.
Topic titel aangepast :)
Fijn!!
Maar is er dan nog steeds niemand die jonger is gesignaleerd? (laat het niet waar zijn....)[/quote]
vraag Bas of hij even een klein scriptje wil schrijven om te kijken of er mensen met een jongere leeftijd dan jij.
of schrijf het zelf en mail het aan hem ;)
Dat zou kunnen............. Maar ik was (vroeger... héél lang geleden ;p) zo dom om me overal voor aan temelden. Ik hield namelijk van rotsooi, weetje wel, van die dingen waar je niets aan hebt.
Die dingen heb ik nu (gelukkig) allemaal geblokeert. Ik ben nu iets snuggerder geworden. :D