Ik zit me te bedenken wie eigenlijk de jongste is op dit forum. Ik denk dat ikzelf wel in de buurt kom maar ik heb geen idee.... Ikzelf ben net 12 geworden. (17 december om precies te zijn) Al denk ik dat mensen die jonger zijn dan mij niet om half tien (doordeweeks) op zijn dus tja.... Maar ach. Ik ga nu trouwens slapen.
@ jan: Daar heb je een punt.... :D Want als je precies bent word het resultaat vaak mooier. Al ligt het er natuurlijk wel aan waar je mee bezig bent. ;D
@ Lotte: mijn ervaring is, dat precies zijn bij programmeren heel goed van pas komt :-)
@ Jan: Wie zegt dat ik het over programeren had. ;)
@ Lotte: waar had je het dan over? ;-)
De leeftijd van een meisje en de ingewikkeldheid van een vrouw :-)
Begin '82 hadden wij thuis de eerste computer staan: Een 8088 van ICL. 256kb intern geheugen, harde schijf van 20mb en een 5,25 inch floppy drive. Prijs weet ik niet meer, maar het was een vermogen. Heb daar m'n eerste programmaatjes in gwbasic mee geschreven en Wordstar mee geleerd.

Het ding had alleen 2 nadelen: Er waren geen spelletjes voor te krijgen, later wel een paar, en helemaal niemand kon mij ook maar een klein beetje helpen. Niemand had een pc.

By the way, het ding was van m'n vader. Die had hem voor z'n werk.
Jan Koehoorn schreef op 17.04.2006 14:02
@ Lotte: aan de ene kant wel, omdat de ontwikkeltijd veel langer was. Aan de andere kant word je getraind om precies te zijn.

edit: spelfoutje

Overtuigend :)

Edit
Geen idee wat voor bakbeest onze was, maar je had er nog van die mooie B floppen in (van 1 bij 1 meter zogezegd), en ik kon er Bert en Ernie toverschool op spelen (of zoiets).

Daarna kregen we een PC met Windows 95, toen dacht ik mijn vader zijn wachtwoord te weten: ***
Jammer genoeg was het fout :)
@ Frank: voor die tijd waren dat volgens mij behoorlijke goeie specificaties.
Jan Koehoorn schreef op 17.04.2006 14:12

Dat wil je wel je wel weten hé? :p
Jan Koehoorn schreef op 17.04.2006 14:12
`

*eet dubbelpost op* BUUUUURP

Reageren