Welke ervaren in Amsterdam gehuisveste php/MySQL/Javascript programmeur is geïnteresseerd te participeren in een zeer interessant internet project/concept met grote mogelijkheden. Concept is vergevorderd uitgewerkt maar moet softwarematig geoptimaliseerd worden. Participeren betekent nu investeren (= geen salaris) in ruil voor medezeggenschap. Meer informatie? Mail dan naar [email protected]
Tijd over in princiepe wel, en anders valt er tijd vrij te maken. Maar niet aan vage projecten die veel tijd kosten en waar je geen credits voor krijgt. Ik heb mij tevaak laten misbruiken... dat gaat niet nog eens gebeuren.
Wellicht voor de admins een idee om is in overweging te nemen om hiervoor een aparte plek voor te maken zodat voor een ieder die hierin is geinteresseerd en naar opzoek hier kan snuffelen en voor diegene die beter weten hiermee niet worden belast?
ja doe dat zie steeds vaker mensen om hulp vragen ik vind dat ze dat ook mogen doen maar dan wel op een aparte plek en ik vind dat als iemand een kleine site met een loginscript wil helpen en iemand anders dit voor hem zou willen maken hij eerst zelf goed moet zoeken want er zijn er genoeg of omzelf gewoon wat te leren:)
ja doe dat zie steeds vaker mensen om hulp vragen ik vind dat ze dat ook mogen doen maar dan wel op een aparte plek en ik vind dat als iemand een kleine site met een loginscript wil helpen en iemand anders dit voor hem zou willen maken hij eerst zelf goed moet zoeken want er zijn er genoeg of omzelf gewoon wat te leren:)
groetjes mebus!
Hebben ze jouw hoofdletters en punten en komma's gejat?