Welke ervaren in Amsterdam gehuisveste php/MySQL/Javascript programmeur is geïnteresseerd te participeren in een zeer interessant internet project/concept met grote mogelijkheden. Concept is vergevorderd uitgewerkt maar moet softwarematig geoptimaliseerd worden. Participeren betekent nu investeren (= geen salaris) in ruil voor medezeggenschap. Meer informatie? Mail dan naar [email protected]
Heb even een mailtje gestuurd.... Kijk wat ze antwoorden.
Hallo,

Hier de schrijver van de oproep Het betreft hier geen commerciele struc of amateuristisch project.

groet,

Elmer
Wat dan wel?

Niet commercieel: Dus het levert ook naar de hand niks op?
Ik schreef: commerciele truc, dat is ietsanders
Het wordt niet erg veel duidelijker met deze opmerking. Eerder nog waziger.
Sorry, ik haak af. Een organisatie die niet transparant naar buiten wilt wezen is niet iets waar ik mij prettig bij voel :+.
Het zou vriendelijk zijn als je ook nog reageerd via email...
SanThe schreef op 08.03.2006 16:28
Hebben ze jouw hoofdletters en punten en komma's gejat?
Dat vind ik idd zwaar vervelend dat mensen te lui zijn om hoofdletters en leestekens neer te zetten. Het is hier immers geen MSN forum.
Kan je wat concreter zijn? Wat maakt jouw project winstgevend? Wat voor site word het? Wat moet er precies gerealiseerd worden? Graag je vacature iets duidelijker (maken)...
Elmer Kouwenberg schreef op 08.03.2006 16:56
Hallo,

Hier de schrijver van de oproep Het betreft hier geen commerciele struc of amateuristisch project.

groet,

Elmer

Elmer Kouwenberg schreef op 08.03.2006 17:00
Ik schreef: commerciele truc, dat is ietsanders

Toch niet.

Maar nee, dankje ik kan mijn tijd beter gebruiken.

Reageren