Welke ervaren in Amsterdam gehuisveste php/MySQL/Javascript programmeur is geïnteresseerd te participeren in een zeer interessant internet project/concept met grote mogelijkheden. Concept is vergevorderd uitgewerkt maar moet softwarematig geoptimaliseerd worden. Participeren betekent nu investeren (= geen salaris) in ruil voor medezeggenschap. Meer informatie? Mail dan naar [email protected]
Beste mensen,

Het betreft hier een serieus concept met potentie. Het is absoluut niet iets flauws. Als je meer informatie wilt dan stuur ik je graag een mailtje.

Het concept is te veelomvattend om het in dit kleine vierkantje uit te leggen,

groet,

Elmer
Nou ik wacht nog steeds op een antwoord!
Beste mensen,

Nogmaals, het betreft hier een concept met veel potentie, niet iets flauws.

Helaas is dit kleine viekantje te klein om dit veel omvattende concept hier te beschrijven.

groet,

Elmer
Als je nou Eris zijn mailtje stuurt, wel zo netjes, dan copy je de inhoud van dat mailtje en plak je dat even in dit kleine vierkantje.
Beste Eris,

je krijgt je anwoord. A.u.b geduld

Elmer
Je mag mij ook je concept sturen, mijn email staat in mijn profiel (druk op mijn naam)
Hier het mailtje dat ik naar Bas heb gestuurd:

Hoi Bas,

Bedankt voor je reactie. Ik had je reactie phpinfohulp gelezen. Het is absoluut geen commerciele truc of amateuristisch project, maar wel degelijk een concept met veel potentie.

Bijgestuurd een kleine deel van een powerpoint presentatie.

Groet,

Elmer

P.s. a.u.b. vertrouwelijk gebruiken (niet aan andere mensen laten zien

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [email protected] [mailto:[email protected]]
Verzonden: woensdag 8 maart 2006 16:24
Aan: [email protected]
Onderwerp:

Hoi,

ik ben wel geintereseerd als programmeur

Groeten,

Bas

Wat een geheimzinnig gedoe.... Laat maar.
ehm.... kan je de pps even online zetten?
Daarnaast ziet dit mailtje er niet professioneel uit. Dus ik neem aan dat het niet vanuit een bedrijf gaat.
Je snapt toch wel dat we aan zo'n mailtje niks hebben... Ik ben echt benieuwd wat voor bedrijf daar achter zit... Maargoed, ik haak dus af en als dit jullie manier van werken is dan zal ik niet de enige zijn.

Toch jammer... want op de IT afdeling van Schuitema zijn ze erg blij met mij.

Reageren