Door
Onbekende gebruiker
op 22-03-2006 21:47
gewijzigd op 23-03-2006 10:21
979 views
Mijn site ziet er goed uit in Opera en Firefox, maar je raadt het, met IE is het weer feest!
Dit is gewoon niet met woorden te beschrijven wat Exploiter er van maakt. Mijn pagina is nu zoals ik hem wil hebben, dank aan de hulp van mijn 'Dividing trouble' topic, maar nu het in twee goede browsers werkt, moet ik het nog in één slechte browser werkend krijgen.
Zou iemand me hiermee kunnen helpen?
<offtopic>Als er iemand met IE7 is, zou ik ook wel willen weten hoe het er in IE7 uitziet ;-) </offtopic>
Ja, in IE6 is het een zootje. Een vraagje: test je ook tussendoor met IE? Want zo doe ik het namelijk. Bij CSS lay-outs heb ik minstens drie browsers open: IE6, FF1.5 en Opera 9.
Mijn ervaring is, dat het beter is om stapsgewijs per browser te testen, dan dat je hem eerst helemaal voor bijvoorbeeld FF ontwikkelt, en dan gaat kijken hoe het er in IE uit ziet.
?
Onbekende gebruiker
22-03-2006 22:02
Ik gebruik position: absolute en ik kan dat niet stapgewijs testen. Min-height support IE ook niet. Dus disaster happens :-(
Hoogte is altijd een probleem in CSS. Waarom wil je je inlogpagina over de hele hoogte van de viewport laten zien? Waarom niet gewoon een inlogform in het midden van de pagina of zo?
Ja in IE nogal k*t volgende keer net als wat Jan zegt stapsgewijs testen óók voor IE.
?
Onbekende gebruiker
22-03-2006 22:41
Het werkte wel goed in IE, totdat ik met top, bottom, position:absolute; ging werken.
Waarom wil je je inlogpagina over de hele hoogte van de viewport laten zien? Waarom niet gewoon een inlogform in het midden van de pagina of zo?
Heb ik gewoon graag, ik heb graag dat de footer onderaan is. Ik heb namelijk graag zoiets als 'min. hoogte pagina = max. hoogte pagina =hoogte browserscherm, scrollbar bij content'. Maar aangezien dat niet zo makkelijk te realiseren is, zou ik zoiets als dit willen hebben.
Ja, in IE6 is het een zootje. Een vraagje: test je ook tussendoor met IE? Want zo doe ik het namelijk. Bij CSS lay-outs heb ik minstens drie browsers open: IE6, FF1.5 en Opera 9.
Download de IEtab, 3 x zo makkelijk, ff links klikken IE ff midden klikken FF.