Mijn site ziet er goed uit in Opera en Firefox, maar je raadt het, met IE is het weer feest!

Dit is gewoon niet met woorden te beschrijven wat Exploiter er van maakt. Mijn pagina is nu zoals ik hem wil hebben, dank aan de hulp van mijn 'Dividing trouble' topic, maar nu het in twee goede browsers werkt, moet ik het nog in één slechte browser werkend krijgen.

Zou iemand me hiermee kunnen helpen?

<offtopic>Als er iemand met IE7 is, zou ik ook wel willen weten hoe het er in IE7 uitziet ;-) </offtopic>

EDIT: Plaatje Firefox:
Klik
Dan heb jij vast een andere extensie :)
Ik klik rechts op document en klik dan 'Deze pagina in IE bekijken'. (Extensie: IE View)

Plaatje had wat groter gemogen :)

edit
Zonder [.url][/url] plaatsen
Die van mij is uit thailand IEtab ofzo 1 van de eerste bij addons
in IE7 ziet t er idd redelijker uit dan IE6.. Alleen t s nog wel steeds een rotzooitje. Het ziet er overigens net iets anders uit bij mij dan die screenshot van hiervoor.
Bij mij staat de tekst bovenaan ong een halve regel naar onder.
Ik heb Beta 2, misschien dat het verschil...
Bedankt voor het testen in die browser.
Het is niet mooi, maar het is niet zo erg als in IE6.

Wat is de oplossing? Conditional comments gebruiken om alle positions weer op relative te zetten enzo?
Ik zou het niet weten, is er geen andere oplossing om dingen te centreren?
In een div die het hele scherm vult en text-align center? Zal wel niet werken :)
Nee, en min-height ondersteunt IE ook niet. (en Opera 8.x ook niet!)
Dan maak je het toch voor IE iets heel anders.
[qoute]Zoals ik op IRC zei, IE7 lijkt margin:0px auto; niet meer te ondersteunen :S[/qoute]

Dat heeft IE tot nu toe volgens mij nooit gedaan...

[qoute]Ik zou het niet weten, is er geen andere oplossing om dingen te centreren?
In een div die het hele scherm vult en text-align center? Zal wel niet werken :)[/qoute]

Geef body een text-align center mee en IE centreerd de div. Voor mozzila kun je gewoon margin: 0 auto; gebruiken.

[qoute]Nee, en min-height ondersteunt IE ook niet. (en Opera 8.x ook niet!)[/qoute]
IE past height hetzelfde toe als mozilla dat met min-height doet. Het enige wat je moet doen is je height verbergen voor mozilla, door bijvoorbeeld de underscorehack tee gebruiken. "_height: 300px;"

Oké, conditional comments dan maar hè :-)

Het is de oplossing niet, maar een workaround.
Helaas. :-/

Reageren