Mijn site ziet er goed uit in Opera en Firefox, maar je raadt het, met IE is het weer feest!

Dit is gewoon niet met woorden te beschrijven wat Exploiter er van maakt. Mijn pagina is nu zoals ik hem wil hebben, dank aan de hulp van mijn 'Dividing trouble' topic, maar nu het in twee goede browsers werkt, moet ik het nog in één slechte browser werkend krijgen.

Zou iemand me hiermee kunnen helpen?

<offtopic>Als er iemand met IE7 is, zou ik ook wel willen weten hoe het er in IE7 uitziet ;-) </offtopic>

EDIT: Plaatje Firefox:
Klik
[quote]Zoals ik op IRC zei, IE7 lijkt margin:0px auto; niet meer te ondersteunen :S

Dat heeft IE tot nu toe volgens mij nooit gedaan... [/quote]

Jawel hoor, ligt gewoon aan het doctype. Zodra IE in tagsoup-modus gaat, is het afgelopen met de CSS-ondersteuning.

Hier een voorbeeld van hoe het wel werkt, in HTML 4, volgens mij ook in IE. Zie de 'footer'.
Klopt. Ik biedt aan IE inderdaad een HTML 4 Strict doctype aan met zo min mogelijk xhtml tags.

De meeste preg ik er uit. :-)
Jelmer schreef op 23.03.2006 19:09
[quote]Zoals ik op IRC zei, IE7 lijkt margin:0px auto; niet meer te ondersteunen :S

Dat heeft IE tot nu toe volgens mij nooit gedaan...

Jawel hoor, ligt gewoon aan het doctype. Zodra IE in tagsoup-modus gaat, is het afgelopen met de CSS-ondersteuning.

Hier een voorbeeld van hoe het wel werkt, in HTML 4, volgens mij ook in IE. Zie de 'footer'.[/quote]

Tagsoup-modus? Mij ben je kwijt....

Edit: is de Footer stick alt geen oplossing?
Quirksmode heet het officieel als ik me niet vergis.
Waar het op neer komt, IE gaat dan doen waar hij zin in heeft. In princiepe dus niet eens zoveel anders als wanneer je wel netjes je doctypes declareert. :+

Reageren