Ik heb een zelfstandig werkuur, maar ik ben al klaar met al mijn opdrachten dus zit ik achter de computer.
Link gekopieerd
ik werk full time en ook in het weekend en 's nachts, maar het werk is prima en kan gewoon lekker op PHPhulp elke dag dus ik vermaak me prima.
Kan geen php / mysql installeren op deze pc maar ik leer ook veel door het lezen van de tuts.
Mvg,
Erik
Link gekopieerd
Wat een interresant topic :+
Laat ik dan maar medelen dat mijn weekend al begonnen is (er is nog een kans dat ik naar school moet, maar die is zeer gering)
Link gekopieerd
Nee joh, hij heeft zijn computer gewoon omgedraait...
Link gekopieerd
Lol, ach je snapt wel wat ik bedoel (toch?).
Link gekopieerd
ik vind school niet echt top vooral als je een 3.1 voor nederlands staat:p
sta met engels zelf hoger ik denk dat het vooral komt doordat ik veel op de computer zit
site's maken en gewoon lkkr scripten en natuurlijk hiero helpen + bijleren!
keb nu trouwens 2 tussenuren zo zit thuis:)
zometeen nog 3 les uurtjes electrotechniek en ben ik uit:)
lkkr op de computer nadat ik uit ben en vanavond nog lkkr zwemmen! zoals elke vrijdagavond:)
groetjes mebus!
Link gekopieerd
op vrijdagavond ga ik altijd bier drinken :-P
Link gekopieerd
haha kan ook nog:D ben nog 15 en heb afgesproken met me broer dat ik me eerste biertje met hem drink:) in juli pas bijna dus!
groetjes mebus!
Link gekopieerd
ik vind school niet echt top vooral als je een 3.1 voor nederlands staat:p Dat doe je zelf natuurlijk, niet de school. Anders moet je een andere school zoeken of je klachten bespreken met de rector of zo ;)
Zwemmen: leuke hobby :)
Ikzelf zit nu op mijn stageplek en heb het reuze naar mijn zin. Ik kijk dan ook niet vol verwachting uit naar het weekend: dat zijn gewoon 2 dagen in de week dat je wat minder hoeft te doen.
Link gekopieerd