@Bienze: jij let vandaag op de taalkundige foutjes begrijp ik?
@Arjan: hoe zit het nu met je opleiding? Nog steeds van plan om naar het leger over te stappen?
Ik ga vanavond hardlopen, morgen waarschijnlijk naar een doedelzakwedstrijd en 's avonds een Iers feest en zondag leren en weer terug naar mijn studentenkamertje :)
@Arjan: hoe zit het nu met je opleiding? Nog steeds van plan om naar het leger over te stappen?
Het liefst wel, maar ik heb ook besloten dat het zonde is om nu te stoppen... Over een paar maandjes ga ik lekker een half jaar relaxed bij een leuk/goed bedrijf stage lopen, en dan word de rest ook een stuk makkelijker.
Mijn school is er ook op gesprongen, goede gesprekken gehad en er is door een commissie het eea besloten & veranderd om het daar weer wat leuker te maken.
Het liefst wel, maar ik heb ook besloten dat het zonde is om nu te stoppen... Over een paar maandjes ga ik lekker een half jaar relaxed bij een leuk/goed bedrijf stage lopen, en dan word de rest ook een stuk makkelijker.
Mijn school is er ook op gesprongen, goede gesprekken gehad en er is door een commissie het eea besloten & veranderd om het daar weer wat leuker te maken.
Goed om te horen en een verstandige keuze denk ik. Zeker wanneer de veranderingen op je school blijvend zjin hoop ik dat het een stuk aangenamer wordt voor je.
Ik weet niet hoelang je nog moet op je school (2 jaar?), maar misschien kan je beter doorzetten totdat je je diploma hebt en als je dan nog naar het leger wilt alsnog gaan. Ik kan me voorstellen dat het beter overkomt bij het leger wanneer je je huidige opleiding afmaakt (dan ben je nl. een doorzetter?), en je hebt dan in ieder geval iets op zak. Maar het is uiteraard jouw keuze :)
want ik kweet zelf niet of je met een vmbo-ka niveau ict kan doen of een ander iets wat op dat lijkt?
Dat weet ik zo ook niet, maar als je wilt en kunt kan je steeds doorstromen tot aan de universiteit toe.
En ICT en veel andere dingen kan je denk ik ook doen als je er gewoon veel interesse in hebt. Dan volgen de certificaten en diploma's vanzelf. En websites maken kan je zelfs zonder doen; het hebben van diploma's e.d. verhoogt dan alleen je vraagprijs omdat het een stukje garantie is voor de klant dat jij ook werkelijk sites kan maken.