ja okeey dat weet ik denk dat als zo doorgaat ik ff voorlopig even stop met scripten en ik weer in de zomervakantie doorga:)
maar zelf heb ik ook nog wat problemen gehad met me nederlands leraar dit zelf trouwens alcoholic is ofzo iets
na ja groetjes mebus!
Kasper schreef op 24.03.2006 11:48
Ik kijk dan ook niet vol verwachting uit naar het weekend: dat zijn gewoon 2 dagen in de week dat je wat minder hoeft te doen.
dan heb ik 5 dagen in de week :-P
okeey niet op de taalfouten letten:p
Vraagje voor jullie allemaal.
Wat ben je van plan dit weekend?
Leren, leren en waarschijnlijk... nog meer leren. En als ik daarmee klaar ben kan ik beginnen aan alle overige zooi die we moeten maken.
Zucht... ik wou dat ik ook gewoon een kansloze kutopleiding gekozen had.
mebus schreef op 24.03.2006 11:44
sta met engels zelf hoger ik denk dat het vooral komt doordat ik veel op de computer zit
Trainen voor paalzitten ofzo?? Op de computer zitten lijkt me niet echt lekker zitten en zeker niet goed voor je pc. ;)
ik? ehmmm lkkr scripten huiswerk maken vna electrotechniek
stargate kijken wat ik al sinds groep 6 of 7 al kijk daarna lkkr computeren en om 9 uur the 4400 kijken op talpa
wil geen reclame maken ofzo na ja:p
en zondag? na ja uitslapen ken ik niet dus lkkr scripten!
groetjes mebus!
Arjan ik heb dus precies hetzelfde leren en nog eens leren. Ach na ja als ik dit jaar haal ben ik super blij.
Yeaaaaaaaaah
quote: sta met engels zelf hoger ik denk dat het vooral komt doordat ik veel op de computer zit
achter de computer maar als je goed zou denken klopt dat dus ook neit dan maar voor de computer denk?
Woot ook al een stargate fan. Lol kijk ik ook elke zaterdag avond 18.10.