Hoi,

Sinds wanneer is hier op PHPhulp een nieuw 'handigheidje'?

Of weten jullie niet waar ik het over heb?
Zo niet bekijk je profiel maar eens.
GTST update:
Sjors' oma is dood, die heeft die broer van der laten vallen.
Barbera en dingetje(o ja Barbera), hebben de 'relatie' van dingetje en ander dingetje..
Nou laat maar dit werkt niet... :P
We kijken zelf wel JAson :P
Ik niet hoor :P
GTST
Ga Tijdelijk het Scripten [b]T[b]enietdoen... Want dat betekend het!!!
Hij springt nu ook automatisch naar de laatste pagina.

Gewelding!

(Bas als je nog even tijd hebt Interne forum favorieten)
En als je nog meer tijd hebt mag je de ZOEK functie ook wel eventjes maken (A)
Dat naar de laatste pagina moet ik nog even aan wennen, maar goed dat ik het hier zie sta, dan denk ik tenminste niet dat ik gek wordt.

Die scripts en tuts geeft idd een beter overzicht over wat iemand kan. Volgens mij staan er bij sebastiaan alleen maar classes ;-P
Die scripts en tuts geeft idd een beter overzicht over wat iemand kan. Volgens mij staan er bij sebastiaan alleen maar classes ;-P
En daarmee kom ik met een bugje denk ik. Ik ging namelijk even kijken op het profiel van Sebastiaan naar aanleiding van die opmerking, en zag dat er enkele tutorials zijn met dubbele namen en vlak na elkaar geplaatst. Mogelijk gaat het om tutorials die gestart zijn, maar niet afgemaakt en vervolgens nooit uit de database verwijderd?
Lapidi schreef op 28.03.2006 19:11
Ik ben geen tweeling h0or, er zou opzich niets mis met een broer die ook kan PHPen, maar het lot heeft anders besloten :p

Verder: _o_ Hail Bas _o_

Broer die kan php'en :) Dat lijkt me cool...
We posten toch gewoon toevallig na elkaar :P

Edit: Gelijk naar de goeie pagina :) dat is mooi!!
en ik heb ontdekt dat als je t topic opent met meerdere pagina's dat op de laatste pagina de eerste keer het eerste bericht van het topic bovenaan staat.. en dan de reacties van de laatste pagina.. ook wel handig:)

Reageren