Door
- -
op 30-03-2006 21:24
gewijzigd op 30-03-2006 21:26
13 views
Hallo niet-XP-gebruikers,
Is het jullie ook al opgevallen dat de nieuwere MSN's (vanaf 7.5 d8 ik) alleen werken op Windows XP? Ik moet nog steeds behelpen met 7.0 op mijn Windows 2000 pc... Weten jullie of er misschien een trucje is om het toch te kunnen gebruiken?
edit: shit, typo in de titel... Is het niet een idee om de titel later te kunnen wijzigen?
microschoft heeft het van zn monopoliepositie, als ze die kwijtraken is het hele bedrijf niks meer, vandaar dat ik zo VOOR de plannen van de EC ben
Denk je? Als het dan écht zo slecht was, was iedereen al lang op de oooh zo geweldige Linux varianten overgestapt? Want die zijn tenslotte grotendeels gratis... En zeg nu zelf, als Linux even goed was, of zelfs beter waarom blijft iedereen dan mooi bij Windows? Vitten op iets is simpel...
Toch vraag ik me af hoever de ontwikkeling van de computer was, zonder onze 'vriend' Bill Gates. Ik denk dat we ook veel aan hem te danken hebben en dan bedoel ik positieve dingen.
Als het linux was die de 'monopoli' positie had, dan zaten ze daar weer over te zeuren.
Net als de politiek, onze andere 'vriend' Jan Peter Balkende. Die krijgt het gezeur, terwijl veel dingen door de 1e of 2e kamer(welke is het??) wordt gekozen. Neem zijn positie maar eens over, dan praten we wel verder.
windows zit standaard op alle computers, veel mensen hebben nooit iets anders gezien JUIST OMDAT HET OP IEDERE COMPUTER ZIT
ga overal maar is lunix of tiger opzetten, en windows totaal op de achtergrond zetten.
gelukkig neemt het windowsgebruik ieder jaar af ;-)
In yer dreams ;) En Lunix? ;) Verder, ik werk dagelijks op pc, dus een n00b ben ik al niet. Ik installeer hier een Linux systeem (Redhat, Suse, Fedora), en geen van deze kon tippen aan de eenvoudige werking van Windows. Dus je argument dat het standaard bijgeleverd is, valt weg. Zoals ik daarnet al zei, als Linux écht beter was, Windows wegvegen, en Linux erover... Kan je toch gewoon downloaden, dus naar een winkel moet je ook al niet... Dus moet je mij eens zeggen, waarom men dan nog bij Windows blijft, als er een beter, en bovendien gratis alternatief is?