Door
- -
op 30-03-2006 21:24
gewijzigd op 30-03-2006 21:26
11 views
Hallo niet-XP-gebruikers,
Is het jullie ook al opgevallen dat de nieuwere MSN's (vanaf 7.5 d8 ik) alleen werken op Windows XP? Ik moet nog steeds behelpen met 7.0 op mijn Windows 2000 pc... Weten jullie of er misschien een trucje is om het toch te kunnen gebruiken?
edit: shit, typo in de titel... Is het niet een idee om de titel later te kunnen wijzigen?
Ik stem op Stefan, Rafael en PHP newbie.
Echter wel met een maar. Voor de "gewone" gebruiker is Windows natuurlijk super, maar ik vind het vreemd dat als je bijvoorbeeld 1500 fotos een andere naam moet geven dat je dan met een dos batch aan de slag moet.
Dat soort dingen zullen onder Linux ongetwijfeld beter zijn. Echter mijn moeder kan zelfs een film kijken of een cdeetje draaien op de pc.
en dat heeft ze te danken aan Bill. Je hoeft namelijk niet na te denken. er wordt voor je gedacht. ideaal meestal
was getekend klaasjan
?
Onbekende gebruiker
30-03-2006 23:15
PHP Newbie schreef op 30.03.2006 22:39
bedrijven bouwen software voor iets wat het meest gebruikt wordt en dat helaas nog windows
Zo is het helaas met sommige website ook. Ze bouwen het voor IE. Maar een niet-Firefox compilate site ga ik toch niet op :-)
Je moet gewoon draaien waar je aan gewend bent, wat bij je past. Ik persoonlijk geil op GUI en buzz stuff. Dus een mixdrankje van OS X + Linux gaat er bij mij prima in.
Ik heb ook wel SuSE overwogen, maar die kon het inderdaad gewoon niet halen bij de simpelheid van drivers e.d. van Windows. (Nu is dat ook het geval tussen Mac en Windows, hier in mac-land kennen ze het woord 'driver' niet eens, het voordeel van vaste hardware) En om een of andere reden blijft tegenwoordig iedere windows-pc die ik hier in huis aanraak vervelend tegen mij doen (langzaam, niet reagerend, plotselingen acties), dat deden ze altijd al maar toen was ik het gewend. Dus ik had er geen problemen mee.
Maar verder, ik ga geen Johova verkondiging beginnen, naja, blijf alsjeblieft weg van de Mac, dan heb ik tenminste minder last van virusen. Ik kan wel leven met de Open Source van Linux-programma's, dus die kom ik ook niet tekort. Ieder Windows-programma dat ik gebruikte heeft een betere linux-equivalent of was gewoon al cross-platform. Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Dus dat argument is verwerpbaar.
Ik probeer gewoon de wereld en daarmee mijn leven te verbeteren door alleen cross-platform dingen te maken. Daarmee maak ik alleen maar mensen blij :D
?
Onbekende gebruiker
30-03-2006 23:20
Maar hoe test jij je sites in IE dan?
?
Onbekende gebruiker
30-03-2006 23:36
Ben je niet te vreden over Gaim dan kan je ook nog uitwijken naar Mirande IM+, zelfde soort iets alleen text-only.
Microsoft is goed voor de gemiddelde PC gebruiker. Zolang bedrijven als DELL, IBM, ACER Windows standaard leveren blijft Windows populiar.
Ik heb trouwens ook een keer een bedrijf gezien waarbij je kon kiezen uit Linux of Windows. Alleen de PCs die ze daar hadden waren flut
[herindering] $topic_title == "nieuwe MSN'n alleen voor XP";[/herindering]
Ik zal me maar niet uitlaten over de kwestie Windows vs. Linux omdat ik (nog) geen ervaring heb met linux, wel ben ik van plan het eens te installeren.