Ik heb (vind ik zelf) best wel mooie knoppen gemaakt voor mijn site. Ik heb gewoon wat met paint zitten klooien ensow. Maar ik heb nu een probleempje: Ik weet niet hoe ik ervoor moet zorgen dat de achtergrond doorzichtig is. En niet wit!!! Want dat past niet echt op bouterworld. Ik heb ook de layout "stijl" een beetje veranderd. Waardoor het nu moeilijk word omde achtegrond gewoon een ander kleurtje te geven.
Ik hoop dat iemand dit vage berichtje begrijpt en mij kan helpen!!!
Dit is een code die ik heb gevonden om een knop te maken. Maar nou staat er niet bij wat (links ensow) ik waar neer moet zetten. Ik heb wel wat geprobeerd, maar dan doet hij het niet!!! Kan iemand mij zeggen wat ik waar neer moet zetten?
Ik heb ook een mouseover script die je dan tussen de <head> tags moet zetten en vervolgens aanroepen in het plaatje. Heb je nog geen DHTML ervaring dan best lastig.
Vraagje waarom neem je niet een leuk CSS menuutje?
Deze kan je op elk achtergrond neer zetten en geheel naar je eigen smaak maken inclusief dat wanneer je er met een cursor over gaat je dan een verandering kan zien :)
@lotte Zet iniedergeval een target="_self" erin. Zoiets als dit -->
tussen de headtags
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
/* Hier het aantal rollovers dat je aan buttons hebt */
image1 = new Image();
image1.src = "images/rollover1.gif";
image2 = new Image();
image2.src = "images/rollover2.gif";
image3 = new Image();
image3.src = "images/rollover3.gif";
</SCRIPT>
Ik had eerst een css menuutje maar die deed het niet... Toen raadde iemand mij javascript aan... Weet jij anders een goede manier?
PS. Ik ben wel heel erg zielig.. Wil ik een site gaan maken lukken de knoppen nog niet eenses!!! Hoe moet dit strakjes?????
Ik vind CSS makkelijker om te maken en ik wil je hiermee best d.m.v. dit forum helpen hoor.
Ik heb juist de hele knoppen reeks met javascript van mijn site afgehaald en ben overgegaan op CSS.
Of dit een goede manier is tja... wat is de definitie van goed ik denk alleen voor jou met jouw basiskennis dat dit wat eenvoudiger is om te maken wat je graag wil :)
Maar goed het is jouw site en ik deel slechts mijn gedachtes met je en wat je doet is natuurlijk helemaal aan jezelf en wat jij makkelijk en mooi vindt!!!
Je kan ook met zelfgemaakte knoppen doen als ik het goed heb. Ik zal is even voor je kijken bij Anouk want die heeft zo'n systeempje liggen (of moet inmiddels verwijderd zijn...) maar zal is kijken.