Ik heb (vind ik zelf) best wel mooie knoppen gemaakt voor mijn site. Ik heb gewoon wat met paint zitten klooien ensow. Maar ik heb nu een probleempje: Ik weet niet hoe ik ervoor moet zorgen dat de achtergrond doorzichtig is. En niet wit!!! Want dat past niet echt op bouterworld. Ik heb ook de layout "stijl" een beetje veranderd. Waardoor het nu moeilijk word omde achtegrond gewoon een ander kleurtje te geven.
Ik hoop dat iemand dit vage berichtje begrijpt en mij kan helpen!!!
Leuk is de site geworden lotte :)
Ben reuze benieuwd hoe je verder daat.
Wellicht een overweging om alles in divjes te doen i.p.v. tabellen. Heb zelf de stap ook gemaakt en het was effies wennen maar zoals Jan voorspelde heb je een en ander eenmaal door dan is het echt super easy :)
[quote=lotte schreef op 02.04.2006 20:47]ik zit de hele tijd naar jans mineur te luisteren... Ik ben echt een klassieke muziek fan.. :D
Hoi Lotte,
dat stukje is niet echt klassieke muziek hoor. Het is een stukje improvisatie, gewoon gaan zitten en spelen zonder dat je van tevoren weet wat :-)
Ik heb een kleine PhotoShop tutorial voor je gemaakt over hoe je een transparante GIF kunt maken.[/quote]
Leuke tut, maar ik zal hem even aanpassen, is namelijk 3 x zo simpel. -->
*geen nieuwe layer.
*klik op marquee tool, en maak er een grote geselecteerde rechthoek om heen
*druk op ctrl en naar boven
*ctrl+shift+i en dan hit delete.
*dan de rest van je tut --> save for web.