De nieuwe manier om je liefde te bewijzen?
ach arme jongen :) ik ben nu 6,5 jaar bij mn lievvvvvvvvvvvvv , maar ik zou dr nooit meenemen naar lans, meetings of iets waar ook maar pcs aan gerelateerd zijn

(beweeg muis naar rechterbovenhoek)
Wja, ik kom niet op lans of pc gerelateerde zaken. En een meeting als phphulp komt ook weinig technisch aan te pas, het is juist erg gezellig dus ik zou mijn vriendin wel meenemen als ik die zou hebben en ze zou het leuk vinden.
www.sidn.nl
vriendinhulp.nl
domeinnaam is vrij

Ga je gang Arjan, pionier!
Sanne schreef op 14.04.2006 15:34
Hahah jullie zijn wel zielig met elkaar he.. je bent nog hartstikke jong, je moet van je vrijheid genieten zo lang als het kan..;)
...zegt de bijna-bejaarde PHPvrouw (21.12.1985)

Ehhh... om m'n eigen taal weer te gebruiken: zucht.
Ach jongens, als je een leuke vriendin wilt vinden, ga je dan vooral niet verdiepen in domeinnamen, praatgroepen en dat soort onzin. Ga stappen, feesten, vakantievieren, etc., als het maar leuk is. Vrouwen willen ook nog wel eens van leuke dingen houden, grote kans dat je dan een leuk snoepje tegen komt...

Ps. Hier zijn het strand en de sportschool dé ontmoetingsplaatsen. Weet je direct wat voor 'vlees' je in de kuip hebt.
Ben niet op zoek :)
ik heb nu gelukkig met iemand:) maar ze weet niet dat ik website's maak:( moet er dat toch nog eens vertellen?

maar heel weinig mensen hier in den helder weten dat ik website's maak en ben eerder om hulp gevraagt op deze website dan hier in den helder

gelukkig maar ook:)

en anders vind ik het altijd leuk om iemand ergens mee te helpen:)

dit had ik trouwens voor me vriendin gemaakt:

http://home.quicknet.nl/qn/prive/henkgoutdeway/linda2.png

keb het onderste deel deraf gehaalt want der achternaam stond der op en zij heeft zo der emai:

[email protected]

voor de veiligheid dat onsderste stukje was een stukje gras met der naam de in:)

GR. mebus!
Frank schreef op 14.04.2006 15:51
Ach jongens, als je een leuke vriendin wilt vinden, ga je dan vooral niet verdiepen in domeinnamen, praatgroepen en dat soort onzin. Ga stappen, feesten, vakantievieren, etc., als het maar leuk is. Vrouwen willen ook nog wel eens van leuke dingen houden, grote kans dat je dan een leuk snoepje tegen komt...

Ps. Hier zijn het strand en de sportschool dé ontmoetingsplaatsen. Weet je direct wat voor 'vlees' je in de kuip hebt.

Hoewel internet ook een zetje kan geven... Ikzelf heb m'n huidige vriendin gevonden via internet, ze woonde blijkbaar niet ver van hier, en dan afgesproken met elkaar... In zulke gevallen kan het wél handig zijn vind ik ;)
ja daarom steeds meer mensen gaan zoeken via het internet:(

eigenlijk vind ik dit niet echt romantisch om zo iemand te ontmoeten
voor mij zou het ongeveer zo moeten gaan:

loop in de stad en bots tegen een leuk meisje op
(nog nooit eerder gezien of van gehoord)
ze laat der boeken vallen en ik help er met oprapen
ze zegt: Dankje wel
ik zeg: geen dank
zij vraagt: mag ik je email?
ik zeg ja hoor

en ga zo maar verder zo vind ik het wel leuk iemand te ontmoeten maar dit zie je alleen maar in films en sprookjes:(
maar zelf heb ik heel veel vriendinnen ontmoet via het zwembad bij ons:)

edit: bij ons in den helder...
niet in me achtertuin:p

na ja GR. mebus!
Wat dacht je van een buurmeisje, dat is pas praktisch (A)

Reageren