De nieuwe manier om je liefde te bewijzen?
Je vergeet de belangrijkste het maandelijkse probleempje script.
<?
if ($period == rand($temperature,date('Y-m-d')))
{
$deperatehousewives = true;
$sport = false;
$humeur = 0;
$bakijs = $bakijs - ($lepels*$vriendinnen);
} else {
echo 'There is no else';
}
?>
Stefan schreef op 14.04.2006 16:26
[quote=PHPerik schreef op 14.04.2006 16:07]Interessant onderwerp voor een PHP forum

Genoeg socialologen hiero schijnbaar... even wat mensen uithoren over hun klachten.

Wordt het niet eens hoogtijd dat er op PHPhulp een speciale vrouwen categorie komt waar vrouwen kunnen praten? Krijg je gelijk 'Banksaldo' scripts en 'Make-up proof test scripts'. Valt te verwachten[/quote]

Ik hoop dat je zelf ook begrijpt dat dat onzin is..;)dan zouden jullie als jongen zijnde scripts over auto's en lekkere wijven plaatsen, maar dat is toch ook niet het geval?

<?php
// Instappen.php
?>
<form action="auto-rijden.php" method="post">
Bestuurder: <select name="bestuurder"><option value="Vrouw">Vrouw</option><option>Man</option></select>

<input type="submit" value="Start de motor!" />
</form>

<?php
// Auto-rijden.php

if($_POST[bestuurder] == "Vrouw"){

echo "De auto mag niet worden bestuurd door u. Dit i.v.m. veiligheidsredenen.";
  exit();

}
else{

echo "Ga uw gang!";

}
?>
er zijn ook dames dus we houden ons in

:)
edit: whahahah stefan
Jaja, sorry O:-)
@Sanne: Doelpunt voor jou ;-)
Draw LekkerWijf.
@ Mebus:

Als jij je voor 999.999.975,- euro in de schulden wil steken voor je vriendin, dat zegt al heel wat :p
overval de maker van windows wel:p

o die heeft al z'n geld op de bank staan:(

man wat is die gast toch slim zeg???:p

GR. mebus!
PHPerik schreef op 14.04.2006 16:06
[quote=Lapidi schreef op 14.04.2006 16:05]hmm

www.rentafriend.nl => Zogenaamde financial Friends verhuren aan personen die aandacht te kort hebben of iets dergelijks.
Volgens mij bestaat het idee nog niet en moet makkelijk een winst uit te halen kunnen zijn:p
Soort prostituee maar dan anders? Iemand die je een knuffel geeft als je het nodig hebt en je langdradige OOP verhalen aanhoort? Wauw.[/quote]
Schiet me net te binnen:
http://bash.org/?104383

En misschien moet ik maar eens ikhoefgeengeen.nl aanvragen, voor alle dingen die ik wel wil :)

En Bill Gates was niet buitengewoon slim, zoals Einstein, maar weet gewoon wat Marketing inhoudt.

Reageren