De nieuwe manier om je liefde te bewijzen?
hmm

www.rentafriend.nl => Zogenaamde financial Friends verhuren aan personen die aandacht te kort hebben of iets dergelijks.
Volgens mij bestaat het idee nog niet en moet makkelijk een winst uit te halen kunnen zijn:p
whaha srry dwaal af van het topic...

na ja om mijn liefde te bewijzen voor iemand
koop ik een roos?
chocola?
weten jullie nog iets?

GR. mebus!
Lapidi schreef op 14.04.2006 16:05
hmm

www.rentafriend.nl => Zogenaamde financial Friends verhuren aan personen die aandacht te kort hebben of iets dergelijks.
Volgens mij bestaat het idee nog niet en moet makkelijk een winst uit te halen kunnen zijn:p
Soort prostituee maar dan anders? Iemand die je een knuffel geeft als je het nodig hebt en je langdradige OOP verhalen aanhoort? Wauw.
mebus schreef op 14.04.2006 16:05
whaha srry dwaal af van het topic...

na ja om mijn liefde te bewijzen voor iemand
koop ik een roos?
chocola?
weten jullie nog iets?

GR. mebus!
Liefde bewijs je niet met materialisme. Denk daar eens over na ;-)
Interessant onderwerp voor een PHP forum
PHPerik schreef op 14.04.2006 16:07

Tja, sommigen hebben geen zin om de hele tag in 1en en 0en te praten...
ja anders zou je zelfs een miljard kunnen geven bewijs je daaro mee je liefde dan voor iemand?

o ja een lang php website achtig iets vertellen heeft bij mij niet zo goed uitgepakt:p

GR. mebus!
ja anders zou je zelfs een miljard kunnen geven bewijs je daaro mee je liefde dan voor iemand?
Met een miljard wel ja.
denkje? okeey:D even goed sparen:p

iemand goed ideetje om met een site een miljard te verdienen?:p

GR. mebus!
PHPerik schreef op 14.04.2006 16:07

Genoeg socialologen hiero schijnbaar... even wat mensen uithoren over hun klachten.

Wordt het niet eens hoogtijd dat er op PHPhulp een speciale vrouwen categorie komt waar vrouwen kunnen praten? Krijg je gelijk 'Banksaldo' scripts en 'Make-up proof test scripts'. Valt te verwachten

Reageren