Aangezien de zomer eraan komt, vroeg ik me af wat jullie in de zomervakantiegaan doen . Blijf je thuis, ga je 6 weken zonnen in Salou, ga je vakantiewerk doen..??
Ik ga zelf niet op vakantie, geldgebrek..:P Heb wel al vakantiewerk...:)!
Ehh, ik ga naar Florida. Beetje golfen en chillen twee weekjes. Ik weet nog niet met wie (heb 3 tickets aangeboden gekregen met mooi huisje -> nog 2 tickets over dus), maar voel je vooral niet uitgenodigd :)
Verder zal ik nog wel impulsief ergens heen gaan een weekje. Ik zie wel, ik hou niet van plannen.
En Bling Bling Bas, niet "als het mee zit", gewoon zeggen dat je het doet, met alle nerds als getuigen :)
edit: ik suggereer natuurlijk niet dat er nerds aanwezig zijn op dit forum :p
Ehh, ik ga naar Florida. Beetje golfen en chillen twee weekjes. Ik weet nog niet met wie (heb 3 tickets aangeboden gekregen met mooi huisje -> nog 2 tickets over dus), maar voel je vooral niet uitgenodigd :)
Verder zal ik nog wel impulsief ergens heen gaan een weekje. Ik zie wel, ik hou niet van plannen.
En Bling Bling Bas, niet "als het mee zit", gewoon zeggen dat je het doet, met alle nerds als getuigen :)
edit: ik suggereer natuurlijk niet dat er nerds aanwezig zijn op dit forum :p
Paas mij een van die andere tickets..!!!! :P
Ik ga vakantiewerk doen in het ziekenhuis, beetje schoonmaken, thee&koffie rondbrengen, dat soort dingen..:) Heb er wel zin in!!
Maar weet je al wie je mee gaat nemen??
Paas mij een van die andere tickets..!!!! :P
Ik ga vakantiewerk doen in het ziekenhuis, beetje schoonmaken, thee&koffie rondbrengen, dat soort dingen..:) Heb er wel zin in!!
Maar weet je al wie je mee gaat nemen??
Cool, dan doe je nog nuttig werk ook!
Wie ik ga meenemen. Het worden of twee familieleden of twee vrienden. Maar dat is nog even vechten onderling. Ik heb een hechte vriendengroep van 5 à 6 mensen en 5 kandidaten in de familie :)