Aangezien de zomer eraan komt, vroeg ik me af wat jullie in de zomervakantiegaan doen . Blijf je thuis, ga je 6 weken zonnen in Salou, ga je vakantiewerk doen..??
Ik ga zelf niet op vakantie, geldgebrek..:P Heb wel al vakantiewerk...:)!
Ik maak het meeste kans, ik doe de laatste tijd zo ontzettend aardig tegen PHPerik dat het niet meer gezond is en daarnaast heb ik hem toevallig uitgedaagd voor een potje golfen. Mijn tas is BTW al ingepakt. En daarnaast komt het me ook zeer goed uit, want florida ligt goed op de weg richting Brazilie, waar ik frank en vrij gabezoeken. En kijken hoe het leven er daar aan toe gaat. Jullie horen nog van me en van PHPerik hoe het was om te verliezen met golf.
Amsterdammer zeker? Je hebt me nog niet genoeg omgekocht hoor. Regel eens wat V3 en V4 ofzo. Idioot. :p
@Kalle
Chersonissos, vorig jaar geweest. Vooral happen op al die proppers! Wij hadden op een gegeven moment 3 bier en een shot voor 2 euro p.p. .. :)
Stranden zijn er niet zo tof vond ik, dat was in Kos beter. Veel rotsen, weinig ligplaatsen. Behalve dan op Starbeach. Maar daar ben ik niet geweest, want als ik uit me hotel stapte was ik al zo'n beetje op een ander strand waar altijd plaats was... (want al die zuinige Hollanders willen niet betalen voor een ligbed.. :))
Ja dat was vorig jaar in Salou ook.... maar ik zuip me gewoon te pletter thuis en dan zie ik wel waar we naar toen gaan en goed nieuws ik zit in Starbeach :D.... maar ook nog eens feesten zijn en heel veel mensen tjillen. maar bedankt voor de info, ik dacht eerst dat je bedoelde bij de proppers moet je zijn om ze in bed te werven. Maar dat vind ik wel uit.