Aangezien de zomer eraan komt, vroeg ik me af wat jullie in de zomervakantiegaan doen . Blijf je thuis, ga je 6 weken zonnen in Salou, ga je vakantiewerk doen..??

Ik ga zelf niet op vakantie, geldgebrek..:P Heb wel al vakantiewerk...:)!
PHPerik schreef op 24.04.2006 11:58
Paas mij een van die andere tickets..!!!! :P
Ik ga vakantiewerk doen in het ziekenhuis, beetje schoonmaken, thee&koffie rondbrengen, dat soort dingen..:) Heb er wel zin in!!
Maar weet je al wie je mee gaat nemen??
Cool, dan doe je nog nuttig werk ook!

Wie ik ga meenemen. Het worden of twee familieleden of twee vrienden. Maar dat is nog even vechten onderling. Ik heb een hechte vriendengroep van 5 à 6 mensen en 5 kandidaten in de familie :)

Ik zie wel...

Ik maak het meeste kans, ik doe de laatste tijd zo ontzettend aardig tegen PHPerik dat het niet meer gezond is en daarnaast heb ik hem toevallig uitgedaagd voor een potje golfen. Mijn tas is BTW al ingepakt. En daarnaast komt het me ook zeer goed uit, want florida ligt goed op de weg richting Brazilie, waar ik frank en vrij gabezoeken. En kijken hoe het leven er daar aan toe gaat. Jullie horen nog van me en van PHPerik hoe het was om te verliezen met golf.
Ik ga niet op zomervakantie maar wel op reis. Heb een stage aan komend jaar van Juli tot Juli 2007 ;) dus eigelijk ga ik wel :)
Ik kan mij herinneren dat ik dit eerder verteld heb.. Maargoed.

Ik heb dus 5 van mijn beste vriende uitgenodigd en samen gaan wij 15 dagen naar Griekenland (Kos). Wij zitten daar all-inclusive in een eigen villa met 3 slaapkamers, om presies te zijn... dat ding wat je hier links achterin ziet:

klik hier voor groot

Uiteraard hebben we ook een grote bar, en onder het motto 'het kost wat maar dan heb je ook wat' een eigen sauna, jacuzzi & gym. Wij als 20 jarigen zullen waarschijnlijk een beetje vreemd rondwandelen daar tussen die zakenlui maar dat gaat vast goedkomen ;).

Verder een prachtige omgeving en 2,5 kilometer van Kos-stad verwijderd... maar ik gok dat ik een van de weinigen ben die de omgeving zal bewandelen.

Daarna is het tijd om mij voor te bereiden op mijn stage. Als alles goed gaat ga ik namelijk een half jaar stage lopen in Afrika. Om presies te zijn een half jaar stage lopen waarvan 3 maanden in Afrika. Ik ga daar scholen van computers, netwerken en servers voorzien. Stroomvoorzieningen aanleggen, software schrijven om les te geven, leraren en leerlingen les geven etc etc. Als het aan mij ligt ga ik daar ook software schrijven om het bedrijfsleven te helpen... Wat dit kan niet meer...

Hee Arjan, als ze er nog zitten moet je zeker even gaan buurten bij De Crazy Horse in small bar street (das dus in Kos-stad, weet niet waar je terecht komt op het eiland).

En als ze je uitnodigen moet je zeker naar de BBQ gaan daar. Reuze gezellig!

Elwin
K ga met een paar vrienden een week in een bungalow zitten en feesten!
Weet je wat ik zou leuk vind aan jou manier van posten Elwin? Je zet ALTIJD je naam eronder :P haha
-----

Nou ik ga over 3 weekies eerst examen doen.
Dan 2 á 3 weken naar spanje met een vriend. Hij heeft een huis daar :D (inclusief pool) 2 minuten van het strand.
Daarna ga ik werken als een m*t*e*f*c*e* bij het verhuis bedrijf van mijn oom. (van maandag tot en met donderdag) dan vrijdag- en zaterdag- en als het meezit zondagavond, werken in het restaurant. En ik heb nog een mooie baan aangeboden gekregen bij xidos(.nl) misschien ga ik dat ook wel doen.
Als ik dan nog tijd over heb ga ik leden werfen voor WNF. :D

Nou dan zit ik aardig vol d8 ik zo ;)
Ohja ff ontopic: Ook trouwens al verteld... maar nog maals dan maar --> Ik ga eerst 15 dagen naar Mexico dan meteen zowat daarna naar Griekenland>kreta>chersonissos :D met een groep vriend(e)(i)n(nen) ook 15 dagen. De rest van de vakantie op mijn luie gat zitten en zovaak mogelijk naar het strand denk ik.

edit: Jason geld nodig?
Amsterdam aan zee ;)
Dan ga je aan het ij zitten chillen? :P

edit to Kalle:
Altijd :D
Ben jij gek met de trein naar zandvoort.
@Jason
Dat komt omdat ik vroeger als nickname hier SpaceFrog had.. en dan gaan mensen je zo raar aanspreken met 'Space' enzo.. Dus toen ben ik me naam eronder gaan zetten en dat doe ik nog steeds.. :)

@Kalle
Chersonissos, vorig jaar geweest. Vooral happen op al die proppers! Wij hadden op een gegeven moment 3 bier en een shot voor 2 euro p.p. .. :)
Stranden zijn er niet zo tof vond ik, dat was in Kos beter. Veel rotsen, weinig ligplaatsen. Behalve dan op Starbeach. Maar daar ben ik niet geweest, want als ik uit me hotel stapte was ik al zo'n beetje op een ander strand waar altijd plaats was... (want al die zuinige Hollanders willen niet betalen voor een ligbed.. :))

Maar goed, ik ga dit jaar waarschijnlijk niet weg in de zomer, of het wordt (weer) een last-minute. Maar ik denk dat ik aan het einde van het jaar een weekje New-York ga doen. Dat wil ik al zo lang. Moet er een keer van komen! :)

Elwin

Reageren