Waar zit jij te PHPHulpen? Net zoals ook vanmiddag lekker buiten in de tuin? In een russische gevangenis? Diep onder de grond onder het Pentagon? Of gewoon op een wazig computerkamertje?

Deel je werkplek met de wereld! Laat ik maar beginnen:

Ik heb zojuist mijn 15 witte acer tftje ingeruild voor een zwaar relaxete Dell 1707FP die wat meer flexibiliteit aanbied.

.

Dat is mijn werkplek! Voorheen zat ik nog een kwartslag gedraaid (het is een groot hoekbureau, wat je hierzit is iets meer dan de helft) lekker naar buiten te kijken maar dit is ook wel zo prettig.
Opgeruimt voor deze gelegenheid?
Mijnes:
.
Dual monitor _o_
ik zal van(nacht) tijdens mijn werk even een foto maken van onze p4 met UPS en 8 monitoren :P

edit:
het kan aan mij liggen maar ik zie echt geen foto's :(
alsof de [ignore][img][/ignore] tag niet werkt :|
Mijn werkplek/kamer is over het algemeen wel netjes. Ik hou wel van een beetje opgeruimte bureau. Normaal ligt er wel een berg schoolwerk/dingen waar ik mee bezig ben maar aangezien ik de komende week vakantie heb kon ik dat opruimen.

De rest van mijn kamer is ook netjes, maar dat zie je niet in die foto. Bankstel, kast, bed, tv/dvd/geluid etc.
zucht.. was ik maar zo netjes:P ik zal ook ff fotootje van mijn werkplek maken;)

edit:

ik kan zelf nog alles terugvinden;)
ik kan mijn werkplek niet fotograferen, dan neemt niemand me meer serieus ^_^
hehe

doe wes :P
haha :) ok sluit je ogen en beeld in:

arjans plek
+
34 pakken icetea
29 koffiekopjes
12 zakken mcdonaldsjunk
10 pizzadozen
papier
meer papier
stapels CDs
stapels DVDs

-
zonlicht
frisse lucht
verder enig teken van leven

^_^ zal bij thuiskomst wel ff foto maken dan
ik mis idd ook alleen die laatste 3:P en meestal ook nog lichten uit(A)
nou hier mijn veelbeloofde pentium 3 450 mhz:p

ik met mijn muisje:

mijn bureau:

niet op de rommel letten:p gelukkig zie je niet de andere kant van me kamer:p

foto heb ik even snel met de webcam gemaakt:)

GR. mebus!

Reageren