Waar zit jij te PHPHulpen? Net zoals ook vanmiddag lekker buiten in de tuin? In een russische gevangenis? Diep onder de grond onder het Pentagon? Of gewoon op een wazig computerkamertje?

Deel je werkplek met de wereld! Laat ik maar beginnen:

Ik heb zojuist mijn 15 witte acer tftje ingeruild voor een zwaar relaxete Dell 1707FP die wat meer flexibiliteit aanbied.

.

Dat is mijn werkplek! Voorheen zat ik nog een kwartslag gedraaid (het is een groot hoekbureau, wat je hierzit is iets meer dan de helft) lekker naar buiten te kijken maar dit is ook wel zo prettig.
dat die cam het daarop doet:P mijn cam deed het niet op mijn oude PIII 500 mhz:P maja.. gelukkig is alles nu beter:P Pentium IV 3200 mhz(H)
ehmmmm 3200 mhz zeg je hé:p zal wel een keertje een computer winkel overvallen:)

ik kan wel met me computer filmpjes en msn tegelijk doen op de computer waar ik eerst altijd op zat:

650 mhz ging het muziek stottoren:p

GR. mebus!
ikke kan mijn plek echt niet laten zien. Het is hetzelfde als Wes alleen met tekens van levende wezens, alleen dan niet op de goede manier:P En ik heb wel zonlicht tis hier zo'n 30 graden.. de hele tijd de zon erop! echt lekker
mijn digitale camera doet het niet meer, dus kan geen foto maken jammer genoeg :s.

mijn bureau staat in ieder geval vol met allerlei postvakjes, en andere kantoor/bedrijfs matig gebeuren. voor de rest niet veel anders.
achter me heb ik een heel magazijn vol elektronica.
Mijn digitale camera doet het wel, maar ik durf geen foto te maken.
Terence schreef op 27.04.2006 17:03
zucht.. was ik maar zo netjes:P ik zal ook ff fotootje van mijn werkplek maken;)

edit:
ik kan zelf nog alles terugvinden;)

Mooie arbo-goedgekeurde bureaustoel ;).
hee arjan ik dacht eerst dat je met de topic titiel bedoelde dat er een lek in php zat:p

GR. mebus!

edit:

wel rare topic titiel dan:

show je php lek:p
arjan, ben jij ook een gamer, zoja ben je tevreden van de prestaties van je dell tijdens het gamen?
Ik heb een soort van Dell computer (vinden ze), ik heb:
een Intel Pentium IV HT, 3,2 Ghz processor,
256 mb Ram Videokaart
1 gb geheugen.

Games draaien op mijn computer goed, ik heb geen problemen.

overigens heb ik zelf mijn computer in elkaar gezet dus het is geen Dell!.
@ Mebus

er staat toch: [Fotos] Show je PHPPlek!
dus ik zie geen probleem :)

Reageren