Waar zit jij te PHPHulpen? Net zoals ook vanmiddag lekker buiten in de tuin? In een russische gevangenis? Diep onder de grond onder het Pentagon? Of gewoon op een wazig computerkamertje?
Deel je werkplek met de wereld! Laat ik maar beginnen:
Ik heb zojuist mijn 15 witte acer tftje ingeruild voor een zwaar relaxete Dell 1707FP die wat meer flexibiliteit aanbied.
.
Dat is mijn werkplek! Voorheen zat ik nog een kwartslag gedraaid (het is een groot hoekbureau, wat je hierzit is iets meer dan de helft) lekker naar buiten te kijken maar dit is ook wel zo prettig.
@Kasper: De poster kun je vinden op http://www.sitepoint.com/books/ (bij het overzicht van alle boeken e.d.) en kost normaal $ 9,95. Regelmatig hebben ze aanbiedingen van boeken waarbij je de poster gratis krijgt. Zo ben ik er ook aan gekomen.
Ps. Had de nodige problemen met het plaatsen van dit bericht... Ik was ingelogd, maar toch eigenlijk ook weer niet. Ik ook niet uitloggen, laat staan opnieuw inloggen. Vreemd
Ik weet niet hoe je het nu opgelost hebt, maar ik doe het altijd zo: In FireFox -> WebDeveloper Toolbar -> Cookies -> Delete Domain Cookies
Op de 1e foto ziet het er heel netjes uit, maar op de 2e met al die boeken boven op de kast enzo wat minder.. Ennehh.. volgens mij hou je wel van een wijntje onder het werken/ PHP'en, of heb ik dat mis?
@ Robert: die boeken zijn nodig als naslagwerk he. 's Avonds een wijntje erbij vind ik inderdaad lekker, maar het mag ook een biertje of nog liever een whiskey zijn :-)