Waar zit jij te PHPHulpen? Net zoals ook vanmiddag lekker buiten in de tuin? In een russische gevangenis? Diep onder de grond onder het Pentagon? Of gewoon op een wazig computerkamertje?
Deel je werkplek met de wereld! Laat ik maar beginnen:
Ik heb zojuist mijn 15 witte acer tftje ingeruild voor een zwaar relaxete Dell 1707FP die wat meer flexibiliteit aanbied.
.
Dat is mijn werkplek! Voorheen zat ik nog een kwartslag gedraaid (het is een groot hoekbureau, wat je hierzit is iets meer dan de helft) lekker naar buiten te kijken maar dit is ook wel zo prettig.
Dit is mijn werkplek, werk op een AMD 1800+ laptop met 512 MB geheugen (3 jaar oud ondertussen) verdere apparatuur (tv, dvd en surround versterker) kan je zien staan.
Onderdeel wat je niet ziet staan is een 40 gyg externe harde schijf, waarop ik muziek en website spullen back-up.
Ik denk dat hij die quick reference guide bedoeld, ik was er ook al naar op zoek. Of is die guide hetzelfde als de PHP cheatsheet die een tijdje geleden de revue passeerde?
Leuk om te zien trouwens dat er meer mensen zijn die een onnoemelijke rotzooi op hun bureau hebben: vast iets dat programmeurs eigen is :)
@Kasper: De poster kun je vinden op http://www.sitepoint.com/books/ (bij het overzicht van alle boeken e.d.) en kost normaal $ 9,95. Regelmatig hebben ze aanbiedingen van boeken waarbij je de poster gratis krijgt. Zo ben ik er ook aan gekomen.
Ps. Had de nodige problemen met het plaatsen van dit bericht... Ik was ingelogd, maar toch eigenlijk ook weer niet. Ik ook niet uitloggen, laat staan opnieuw inloggen. Vreemd
Thanks! Ziet er erg handig uit, is inderdaad ongeveer hetzelfde als die cheatsheet die onlangs de revue passeerde maar zo te zien veel uitgebreider.
Leuke functie overigens bij de preview van die poster, met zo'n lens :-)