Waar zit jij te PHPHulpen? Net zoals ook vanmiddag lekker buiten in de tuin? In een russische gevangenis? Diep onder de grond onder het Pentagon? Of gewoon op een wazig computerkamertje?

Deel je werkplek met de wereld! Laat ik maar beginnen:

Ik heb zojuist mijn 15 witte acer tftje ingeruild voor een zwaar relaxete Dell 1707FP die wat meer flexibiliteit aanbied.

.

Dat is mijn werkplek! Voorheen zat ik nog een kwartslag gedraaid (het is een groot hoekbureau, wat je hierzit is iets meer dan de helft) lekker naar buiten te kijken maar dit is ook wel zo prettig.
Zoals ik al zei: ALLES!

lappy = msn
pc = FTP/PHP editor (volgensmij)

PS: Je hebt wel veel aanstaan!!!

en.. legt er nou een schroevendraaier bij je printer en je blikkies?
MSN op lappy; klopt

Op PC was het iTunes.

De schroevendraaier is in werkelijkheid een Giorgio Armani sample die ik ergens bij kreeg, glinsterend in de zon :|

Weet je ook welke film er onder de zonnebril ligt, onder m'n CRT monitor, naast m'n tablet?
PHPerik schreef op 27.04.2006 20:20
Zoals ik al zei: ALLES!

lappy = msn
pc = FTP/PHP editor (volgensmij)

PS: Je hebt wel veel aanstaan!!!

en.. legt er nou een schroevendraaier bij je printer en je blikkies?
MSN op lappy; klopt

Op PC was het iTunes.

De schroevendraaier is in werkelijkheid een Giorgio Armani sample die ik ergens bij kreeg, glinsterend in de zon :|

Weet je ook welke film er onder de zonnebril ligt, onder m'n CRT monitor, naast m'n tablet?

Die Itunes was bijna nie te doen xP ik gebruik geen Itunes en ken het dus nie:P weet nie eens hoe t eruit ziet... onder je zonnebril.. ff kijke:
Geen idee.. iets roods... zou wel horror ofzo zijn xP.. en legt er nou een bankafschrift ofzo?
O, nee.. is je muismat :P
Markiej schreef op 27.04.2006 20:25
O, nee.. is je muismat :P
Ik heb geen mousepad.
[nog meer offtopic]
Door

Sebastiaan
5 + 5 + 5 = 550

3186 posts

Ligt het aan mij of klopt het inderdaad dat Sebastiaan hier niet meer komt, nadat hij wat 'teveel' kritiek heeft gekregen op een script van hem. Hij was iemand die hier regelmatig rond hing.
[/nog meer offtopic
PHPerik schreef op 27.04.2006 20:26
[quote=Markiej schreef op 27.04.2006 20:25]O, nee.. is je muismat :P
Ik heb geen mousepad.[/quote]

Wat is da ding dat bij je monitor -> PC en tusse je muis -> PC dat blaadje achtig ding
Steffan schreef op 27.04.2006 20:26
[nog meer offtopic]
Door

Sebastiaan
5 + 5 + 5 = 550

3186 posts

Ligt het aan mij of klopt het inderdaad dat Sebastiaan hier niet meer komt, nadat hij wat 'teveel' kritiek heeft gekregen op een script van hem. Hij was iemand die hier regelmatig rond hing.
[/nog meer offtopic
Klopt inderdaad, hij is al 2 weken niet ingelogd (gister althans). Hij was net wel op IRC.
en die g15 kan je gewoon kopen :P
Markiej schreef op 27.04.2006 20:28
[quote=PHPerik schreef op 27.04.2006 20:26][quote=Markiej schreef op 27.04.2006 20:25]O, nee.. is je muismat :P
Ik heb geen mousepad.[/quote]

Wat is da ding dat bij je monitor -> PC en tusse je muis -> PC dat blaadje achtig ding[/quote] M'n tablet? Dat grijsblauwe? Daar kan je met die pen op schrijven, wordt door PC als muis beschouwd.
Is wel jmmr dan.. hij was altijd wel goed:D

Reageren