Ik heb laatst een site gemaakt met een vriend voor een bedrijf, en wil graag jullie mening erover.

de betà link is: (Nog geen tekst, alleen design)

Graag jullie mening;)

- Xyanide
Zeker een goede layout voor een bedrijf! Niks op aan te merken!

Ik ben benieuwd hoe je de pagina's gaat invullen!

Groet Cris!
Best netjes, maar toch vindt ik 'm niet mooi:

maar da's gewoon smaak....

dus trek je er nix van aan!

Grtz

ArendJan
ik zie btw dat je je thumbnails voor producten verkleint in je code zelf, niet echt bevoordelijk voor je snelheid van je paginas
Ik vind het een nette layout, behalve de header. Die past niet bij de rest van de site: De content en menu gedeeltes zijn heel strak, de header totaal niet.
jammer dat bij producten de fotos half weg zijn. voor derest netjes muv logo
Ik denk dat hij niks aan het logo kan doen, dat is vaak het probleem als een opdrachtgever vast zit aan zo iets... Ik ken die problemen...
Ik zou bij de foto gallerij versie 1 gebruiken, is wat sneller, met ook een mooi resultaat.
is wat langzaam maar neem aan dat dat wel verholpen zal worden. Logo kan wat duidelijker in beeld.

Verder wel prima lay-out, heeft wel wat weg van een mambo-template die ik ooit eens heb gebruikt.
zeer goed heb zelf niks over de layout te klagen

als ik in de bron kijk is alles netjes gezet

alleen het logo mar dat wisten we al:)

o en goede overgang van achtergrond naar de inhoud van de site!

GR. mebus!
Als je FireFox hebt moet je is in je javascript console kijken, die geeft ook css errors enzo.

Verder vindt ik dat er weinig contrast is, ja je hebt dat rood in die header, maar verder is ie nogal leeg..

Reageren