Ik heb laatst een site gemaakt met een vriend voor een bedrijf, en wil graag jullie mening erover.

de betà link is: (Nog geen tekst, alleen design)

Graag jullie mening;)

- Xyanide
Persoonlijk (let op, persoonlijk) vind ik het een beetje standaard template gevoel hebben. Zo'n website als waar er duizenden van zijn... Vervolgens is er een rode banner in geflikkerd omdat tomaten rood zijn en klaar is kees...
Helaas moet ik het met die ijs en ijskoude moderator eens zijn. Ik vind vooral de bovenkant not done.
@Arian en PHPerik :

Persoonlijk vindt ik het wel een beetje een groot vooroordeel, wat jullie zeggen, want iemand kan er echt zijn best op hebben gedaan en zelf zijn website hebben gebouwd..

aan de andere kant hebben jullie een beetje gelijk en vindt ik persoonlijk de website een beetje saai en simpel...
Hij heet trouwens timo Arian :)
ArendJan schreef op 28.04.2006 14:02
@Arian en PHPerik :

Persoonlijk vindt ik het wel een beetje een groot vooroordeel, wat jullie zeggen, want iemand kan er echt zijn best op hebben gedaan en zelf zijn website hebben gebouwd..

aan de andere kant hebben jullie een beetje gelijk en vindt ik persoonlijk de website een beetje saai en simpel...

Wat heeft het er nu mee te maken of hij zijn best heeft gedaan of niet, als die website echt gewoon niet om aan te kijken is (wat reuze meevalt!), en hij moet voor een bedrijf echt in werking worden genomen, dan is het voor het imago van dat bedrijf nu eenmaal belangrijk dat de uitstraling goed is.
En op dat punt ben ik het ook met Arjan eens dat het geen uitstraling heeft van het bedrijf zelf.
ArendJan... kijk eens naar de css. Als dat geen template is...

Als ik er naast zit bied ik mijn excusses aan, serieus.
Arjan Kapteijn schreef op 28.04.2006 14:08
ArendJan... kijk eens naar de css. Als dat geen template is...

Als ik er naast zit bied ik mijn excusses aan, serieus.
??? Mijn CSS files zien er ook zo ongeveer uit ???

Maarre, ik ben nog steeds voor vrijheid van meningsuiting, al helemaal als het me gevraagd wordt, en ik vind dit niet echt een bedrijfssite, meer een bloglayout ofzo.
Ik zeg niet dat je geen commentaar mag geven en naar de css te zien is het niet bepaald zelf gemaakt daar heb je gelijk in...

maar omdat ikzelf nogal eens wordt uitgefoeterd :)
houdt ik wel een beetje rekening met anderen...

Maar ik snap heus wel waarom je dat zegt want het is wel een beetje zo....

Maar ik zou niet weten hoe ik het vriendelijker zou moeten zeggen zonder keihard te liegen :(
Ik eigenlijk ook niet.... :)

Reageren