De website is heel standaard, geen mooie layout in ieder geval te weinig over nagedacht: je hebt een top deel en een content deel waar dan ook nog eens nood gedwongen een tweede menu is ingepropt. (eerste menu is ook nog een fake menu)
om het geheel net iets meer te laten communiceren moet je zowie zo het logo meer lucht geven het is er ingepropt.
je hebt gedacht hoe kan ik alles in 340 pixels hoog proppen (leuk woord "proppen")
denk iets ruimer je hebt er een aantal goede foto's tussen staan gebruik 1 grote foto i.p.v. 3 kleine dat heeft meer impact.
zover ik nu kan zien heb je je tekst vrij dicht op elkaar staan maak de line-heigt groter. komt net iets beter over.
gebruik dummy tekst dan kan je gelijk zien hoe de website eruit ziet met veel tekst kan je ook gelijk zien of de layout klopt!
als je nu bij jullie veel tekst er inzet krijg je een hab uit je layout aan de linker kant, dat kan storend zijn (hoeft niet), dus denk ook aan een horizontale menu uitvoering.
gooi ook en opmaak over het invul formulier dat geeft net dat beetje extra
hopelijk heb ik het niet te veel afgekraakt maar hopelijk heb je er wat aan
De header was eerst mooier, maar omdat het bedrijf de tomaten niet rijp vond enz, moesten die eruit en hebben we de achtergrond maar even rood gemaakt.
@ Eelko, ik zal het eens proberen, met die line height
En zoiezo, afkraken is moeilijk te omschrijven, aangezien ik de site hier plaatste ter reviewing, en voor suggesties. dus suggesties zijn altijd welkom
Daar kom ik weer aan met mijn "mini" mening:
Ik denk dat het menutje ietsjes groter mag. Nu lijkt het alsof je maar een klein deel van de pagina wil gebruiken. En datn ziet het er nogal leegjes uit... Maar ik denk dat ik hier geen commentaar op hoor te geven... Want mijn knoppen van mijn site zijn zelfs iets aan de grote kant. ;)
idd jouw knoppen zijn naar mijn mening ook iets te groot:P. en over die links in het menu, er komen er nog meer in, maar dit zijn meer een paar voorbeeld links om te laten zien hoe het eruit komt te zien.
@ marien:
Idd, die eeuwige loop, heeft iemand daar miss nog een oplossing voor?