Na het PHPuitje van afgelopen zaterdag zaten we op het IRC nog na te borrelen en de belevenissen van de dag door te praten en toen kwamen op het volgden Idee:

PHPhulp T-shirts
Een T-Shirt met het enige echte officiele PHPhulp logo rechts boven in en met op de achter kant de teskt (www.)PHPhulp.nl

Wat zal de prijs zijn?
De prijst is sterk afhankelijk van de aantal bestellingen dit omdat hoe meer je besteld hoe goedkoper het wordt.

Wil je ook 1 of natuurlijke meerdere T-shirts post het dan even in deze topic. Het verplicht je nog tot niets.
leuk, ik doe mee! ik wil er minimaal 1, waarschijnlijk wel 2.

eindelijk een manier om onze hobby te laten zien
Klinkt wel leuk.
Enig idee wat de max. prijs ongeveer zal zijn
Ja maar kan er niet wat meer op? Zo saai... een mooi gephotshopt logo ofzo? Anders is het zo saai en zou ik het alleen dragen als shirt ergens onder. 1 of 2 ligt aan de prijs, sowieso 1 ook al :D. Ik zou er namelijk nooit zomaar mee gaan lopen, alleen dragen bij meeting :D.
Jij misschien niet maar ik wel :)
Ik vind dat we bij het volgens PHP uitje een paar mooie dames van een terras moeten plukken en die op het T-shirt zetten.
@Jan: Wet???????

Als ze in het zwart zijn, wie weet.
Heel leuk idee inderdaad, maar dan wel met het beertje-logo (ik neem aan dat dat bedoeld wordt met 'het enige echt officiële PHPhulp logo') en mooi design. En goeie kwaliteit stof natuurlijk, niet van die plakplaatjes die op een dun t-shirtje zitten :)

Paar mooie dames in zo'n t-shirt hijsen en als promobabe gebruiken lijkt me ook een goed idee. :) Maar Jan bedoelt dat die dames op het shirt zelf moeten komen? :\
ik zou er ook wel 1 willen als de prijs er naar is..

ik heb zelf ook voor m'n eigen site een t-shirt laten maken.. die koste ong. 15 €..
ik ken iemand die al vele malen t-shirts heeft laten bedrukken, eventueel zou ik hem eens kunnen contacteren wat de prijzen bij zijn leverancier zouden zijn.
Terence schreef op 10.05.2006 06:33
ik zou er ook wel 1 willen als de prijs er naar is..

ik heb zelf ook voor m'n eigen site een t-shirt laten maken.. die koste ong. 15 €..

Dit is zeker via transfer druk?

Het is wel de bedoeling dat het gezeefd drukt wordt.

Reageren