Na het PHPuitje van afgelopen zaterdag zaten we op het IRC nog na te borrelen en de belevenissen van de dag door te praten en toen kwamen op het volgden Idee:
PHPhulp T-shirts
Een T-Shirt met het enige echte officiele PHPhulp logo rechts boven in en met op de achter kant de teskt (www.)PHPhulp.nl
Wat zal de prijs zijn?
De prijst is sterk afhankelijk van de aantal bestellingen dit omdat hoe meer je besteld hoe goedkoper het wordt.
Wil je ook 1 of natuurlijke meerdere T-shirts post het dan even in deze topic. Het verplicht je nog tot niets.
Hoeveel het exact is weet ik niet het heeft ook te maken met het aantal kleuren. Maar als ik het een beetje uit reken kom ik op +/- 11 a 12 euro uit bij een wat duurder bedrijf. Exclusief verzend kosten
ik heb net even een e-mailtje gestuurd, en verzocht om zeefdruk. dan heb ik waarschijnlijk vanmiddag wel een mailtje terug.
in ieder geval heeft diegene al t-shirts aangeboden voor 7,50. maar dat zal inderdaad wel transfer druk geweest zijn.
Dat kan veel goedkoper. Als je het via wat grotere aantallen bestelt ligt die prijs bij een transfer druk op 4 euro nog wat. Meerdere kleuren. Bij zeef druk 6 euro nog wat. Dus die leverancier is niet echt goedkoop lijkt mij :)
Maar genoeg over de prijs! Graag alleen reacties van mensen die geinteresseerd zijn in de t-shirts!
Klinkt wel leuk.
Enig idee wat de max. prijs ongeveer zal zijn
dat ligt eraan hoeveel kleure je gebruikt en de manier van drukken..
PHPhulp log oheeft 3 kleuren en verstandig is een zeefdruk..
ik heb zelf weleens 15 polo's en 15 capuchonsweaters laten drukken met 4 kleuren dmv een zeefdruk en toen waren we voor beide kledijstukken ongeveer 50-60€ kwijt..
dit was 3 jaar geleden weet niet wat het nu zal kosten, het verschilt ook per drukbedrijf
IK wil er ook wel 1 of 2 want natuurlijk is dat een echt hebbedingetje :)
Dan wel als maat XXXXXXL uiteraard want moet er wel lekker in kunnen slapen :)
PS voor diegene die me heeft gemist ik was effies een paar dagen off-line ivm met een giga luchtwegen en keelinfectie met daaraangekoppeld een heavy hoge koorts :/